Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Touchpad wariuje klawiatura działa w połowie - myli przycisk

hadzi26 08 Mar 2011 09:47 4769 6
  • #1 08 Mar 2011 09:47
    hadzi26
    Poziom 2  

Witam!

Na dzień dobry z góry informuję, że jestem laikiem jednak szybko uczącym się majsterkowiczem komputerów - tzn. dużo już grzebałem w moim laptopie pod względem fizycznym jak i w systemie.
    Tym razem jednak mnie zamurowało bo czegoś takiego jeszcze nie widziałem :shock:

Dlatego bardzo proszę o pomoc, będę bardzo wdzięczny może razem coś zdziałamy i nauczymy się czegoś nowego?

więc mój przypadek jest następujący:

Laptop Compaq A900 - ma 3 lata
    T2330 Intel Pentium Dual Core 1.60GHz (1MB Cache, 533MHz FSB) 3GB DDR2 667MHz 250GB Serial (SATA) 5400 RPM
    System operacyjny Vista Home Premium 32 bit

Ponad miesiąc temu (jakoś w styczniu) lapek wyłączał się po 5 minutach działania - kompletnie się zagrzewał. Zainstalowałem program do pomiaru temperatury i okazało się, że procek dochodzi do 90, 93 stopni C.
    Uznałem, że laptop ma 3 lata nigdy nie był konserwowany więc czas rozebrać i przeczyścić wiatraki :lol:
    Tak oczywiście zrobiłem, mase syfu z wiatraka usunąłem i kurzu z wnętrza komputera. Po tym zabiegu chodził jak przecinak.
    Chłodzenie miał takie, w sensie wiatrak dawał taki wiaterek, że spokojnie włosy mógłbym, sobie wysuszyć!
    Do tego zrobiłem formacik i zajarany, że mam jak nowego świetnie po formacie działającego lapka rozpocząłem użytkowanie
    W między czasie laptopa nosiłem do pracy i sporo ściągałem filmów, pierduł itp. - w końcu dysk czysty trzeba zapełnić

Wszystko ok do wczoraj