Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Lodówka do mieszkania na 4-5 miesięcy

08 Mar 2011 18:10 1352 7
  • Poziom 9  
    Witam mam pewien problem i wątpliwości. Potrzebuję do mieszkania (jestem studentem) lodówkę z której będę korzystał przez najbliższe około pół roku.

I tutaj pojawia się pytanie ponieważ budżet mam też ograniczony i nie chciał bym dawać 400-500 zł.

Przeglądałem allegro i znalazłem lodówki turystyczne np to:

http://allegro.pl/przenosna-lodowka-turystyczna-samochodowa-32l-i1478550116.html

Co o czymś takim sądzicie? Czy tego typu lodówki mogą chodzić bez przerwy pod 230V przez np kilka miesięcy i nic się nie popsuje?

Bo jeśli to kiepski pomysł to trudno będzie trzeba dołożyć te 100-200 zł i kupić coś takiego:

http://allegro.pl/lodowka-chlodziarka-electro-line-bc42-i1476259292.html

Co polecacie? Dodam, że nie potrzebuje lodówki na nic więcej poza podstawowymi produktami tj masło jakiś jogurt, ser, mleko. Czy taka turystyczna się nada do tego i może pracować non-stop pod 230V ? Miejsca mam mało dlatego raczej nic dużego nie wchodzi w grę.

Jeśli chodzi o coś tak małego do 50L i używanego to z tego co przejrzałem ogłoszenia po necie to raczej się nie opłaca bo za 80 zł więcej można mieć nowe z gwarancją. Widziałem używane tanie lodówki ale duże a to odpada na 100%

Z góry dzięki za pomoc.
  • Poziom 9  
    No tak. Ale może jeszcze ktoś napisze kto używał takiej turystycznej?

Z kolegą kiedyś rozmawiałem on w akademiku taką turystyczną miał dał za nową w sklepie 100 kilka zł więc pewnie był to jakiś "szajs" ale chłodzić coś tam podobno chłodziła tyle, że po roku się popsuła...

Może napisze ktoś kto miał doświadczenia z tymi turystycznymi i może polecić np jaki producent jest dobry. Jak nie to nie będzie opcji i trzeba będzie brać taką 50L za około 400 zl bo wolę nie ryzykować.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9