Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot 206 1.4 Nie odpala.

09 Mar 2011 18:11 10905 15
  • Poziom 9  
    Witam, podczas jazdy samochód raptem stracił moc i zgasł, po odpaleniu i dodaniu gazu, zaczął się dławić i zgasł ponownie. Po odcholowaniu do warsztatu okazało się że nie są otwierane wtryski paliwa (są sprawne mechanicznie i elektrycznie), myślałem że jakiś syf zebrał się w przewodach paliwowych lecz po przeczyszczeniu układu dalej jest to samo. Aktualnie samochód podczas kręcenia próbuje załapać, lecz po chwili gaśnie. Iskra na świecach jest, ciśnienie na listwie wtryskowej 3-4bary. Proszę o pomoc

    Jest to Peugeot 206 1999r (bez MUX), 1.4 benzyna
  • Relpol przekaźniki
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    Ciśnienie paliwa 3-4bary
    czas otwarcia wtryskiwaczy nie wiem za bardzo o co chodzi, jeżeli o częstotliwość otwierania to one w ogóle się nie otwierają
  • Relpol przekaźniki
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 11  
    benzyniak to w zasadzie dość proste auto do odpalenia -

    jeśli jest iskra a zakładamy że jest

    to sprawdzamy paliwo - również zakładamy że jest w listwie paliwowej.

    to ze masz napięcie na wtryskach to rzecz normalna bo sterowane są masą z komputera najprawdopodobniej

    wiec pozostaje kolejne pytanie dlaczego komputer nie steruje wtryskami???? oczywisce zakładając ze pompa paliwa podaje i cisnienie na listwie jest prawidłowe - piszesz ze zmierzyłeś wiec to też możemy założyć ze jest prawidłowe

    komputer nie będzie otwierał wtrysków z kilku powodów:

    - zadziałało jakieś zabezpieczanie - typu immmo.
    - brak sygnału z czujnika położenia wału korbowego.
    - padł sterownik silnika.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    saly napisał:
    A napięcie na wtryskach jest.

    Gdy przekaźnik włącza podczas zapłonu pompę paliwa jest, lecz później niema.

    Co do ciśnienia paliwa raz jest 3.4, a raz podchodzi pod 3.8 więc jest w zakresie 3-4bary jak jest napisane na stronie peugota, mierzyłem trójnikiem.

    Co do IMMO i ECU to pod zamianie BSI, pętli IMMO oraz ECU z takiego samego modelu samochodu jest nadal to samo.

    Code:
    Wiazka wtryskiwaczy jest na pewno dobra?

    Została wymieniona.
  • Poziom 11  
    a może to głupio zabrzmi na tym etapie rozmowy .... ale jakie błędy masz na komp?????

    Dodano po 28 [sekundy]:

    zaglądałeś do rozrządu???
  • Poziom 10  
    może to zbyt proste ale zdaje się że filtr paliwa tłumi przepływ - nie sugerujemy się, że przedmuch jest bo niby przelot ok. z praktyki już tak w samochodach miałem - wymiana filtra i odjazd. Paliwo ma swoje ścieżki a pompa zawór "nadmiarowy" i spada ciśnienie.
  • Poziom 9  
    Witam ponownie.
    Filtr paliwa był wymieniony jakieś 4 m-ce temu, w ubiegłym miesiącu wymiena paska rozrządu, czujnik położenia wału nowy. Jak już pisałem podmieniony był był sterownik silnika, bsi wraz pętlą i kluczykiem od innego o identycznych numerach i nadal nic.
    Po przekręceniu kluczyka słychać pompę paliwa, która po kilku sekundach się wyłącza (czasami chodzi do puki nie próbuję odpalić samochodu) jak kilka razy włączam i wyłączam zapłon to później silnik zaskakuje na 1-2 sekundy i gaśnie. Iskra na świecach jest, połączenie wiązki z wiązką do wtryskiwaczy sprawdzone (we wtyczce jest napięcie 12 V które zanika jak przestaje pracować pompa. Proszę o jakąś podpowiedź co jeszcze można sprawdzić zanim zaciągnę go do mechanika?
  • Poziom 26  
    lepiej go zaprowadż do mechanika
  • Poziom 9  
    Wiem tak by było najprościej. Jakieś pół roku temu mechanik a tych znających się na rzeczy jest nie wielu stwierdził uszkodzony sterownik silnika i tak wymiana na nowy z bsi plus programowanie kosztowało mnie 1300 i teraz może być podobnie. Może ktoś ma jeszcze jakieś pomysły co mogło paść.
  • Poziom 26  
    wszystko ok tylko musisz dysponować jakimś sprzętem dokumentacją , co mówi tester jakie błędy jakie parametry czy jest wogóle komunikacja na tym polega diagnoza ewentualnie schemat w ręke i sprawdzenie mas i zasilań sterownika