Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Mitronik
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Radeon 9600 - Podłączanie telewizora LCD pod DVI

Poduszkowiec666 10 Mar 2011 12:10 2682 14
  • #1 10 Mar 2011 12:10
    Poduszkowiec666
    Poziom 8  

Witam!

Na wstępie zaznaczę, że jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o zabawę z bebechami komputerowymi i grzebaniem w Biosie (umiem ustawić w nim tylko poprawną datę). Moderatorów z góry przepraszam, jeśli to złe miejsce na ten wątek. Mój problem wygląda następująco:

Kupiłem niedawno telewizor lcd 32" (THOMSON 32HS2244) i próbuję podłączyć go kablem HDMI do przejściówki HDMI-DVI, którą z kolei podpinam pod kartę graficzną (Radeon 9600 Series). Tu właśnie zaczyna się problem. Po złączeniu tego wszystkiego w całość na telewizorze, gdy przełączę go na odbiór z danego gniazda HDMI wyskakuje napis "Brak syngału!". Mimo dłubania przez całą noc, nie daję rady...

Dodam, że gdy próbuję podłączyć mój monitor (Samsung SyncMaster 932B) pod DVI (w komplecie do monitora mam taki kabel) - jest to samo. Brak sygnału. Wniosek jest prosty - coś jest z DVI, bo monitor na VGA śmiga.

Karta graficzna ma wyjście VGA, DVI oraz S-Video.
    Wydaje mi się, że trzeba przestawić coś w Biosie, ale niestety tego nie potrafię, a nie chciałbym niczego popsuć. Może to także kwestia sterowników, ale mam raczej wszystkie aktualne. Poza tym pamiętam, że kiedyś monitor podłączałem pod DVI i wszystko działało.

Do swojego posta dołączam zdjęcia kabli, przejściówki, gniazd w TV i PC oraz stosowne screeny. Dodam, że na komputerze mam zainstalowane dwa system Windows XP i Ubuntu.

Uprzejmie proszę o pomoc... :cry:

Zdjęcia:

Radeon 9600 - Podłączanie telewizora LCD pod DVI Radeon 9600 - Podłączanie telewizora LCD pod DVI Radeon 9600 - Podłączanie telewizora LCD pod DVI Radeon 9600 - Podłączanie telewizora LCD pod DVI Radeon 9600 - Podłączanie telewizora LCD pod DVI