Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Uszczelka pod głowicą VW Passat 1,8l, 98 rok

Rettro 10 Mar 2011 23:58 2690 6
  • #1 10 Mar 2011 23:58
    Rettro
    Poziom 2  

    Witam.
    Mam standardowe objawy pęknięcia uszczelki pod głowicą, czyli po sprawdzeniu oleju bagnet jest cały w mazi koloru tzw. "mleczka z kawą" i na korku od silnika jest ta sama maź.
    Kto może mi powiedzieć, jak długo mogę jeździć takim autem?
    Jak na razie auto jeździ normalnie, nie traci na mocy i wszystko działa poprawnie.
    I jaka jest przybliżona cena naprawy?

    Dzięki, pozdrawiam.

  • #2 11 Mar 2011 07:06
    manta
    Moderator Samochody

    Natychmiast do naprawy, każda min. pracy silnika skraca jego żywot. Koszty określisz po demontażu.

  • #3 11 Mar 2011 10:13
    piomoto
    Poziom 19  

    Tylko że owe masełko pojawia się tylko na korku wlewu oleju gdy jest silnik niedogrzany a nie po wyjęciu bagnetu. Lepiej jak najszybciej zrób głowicę bo Ci się jeszcze zatrze motor. Możesz też sprawdzić chłodniczkę oleju zaraz nad filtrem oleju, mogła się rozszczelnić.

  • #4 11 Mar 2011 10:49
    sławol
    Poziom 17  

    Bez paniki. Na bagnecie też może się zdażyć, bo metalowa rurka co bagnet w niej siedzi też bywa zimna. Jesli nie ubywa płynu chłodzącego i w ogóle się nic nie dzieje, to wymień olej ! profilaktycznie płyn, pojeździj i później pogadamy. Jak narazie do remontu masz jeszcze daleko.

  • #5 11 Mar 2011 12:18
    b2r
    Poziom 16  

    Biało-szarego dymku z rury nie ma?

  • #6 11 Mar 2011 13:35
    domellus
    Poziom 28  

    Płynu chłodniczego ubywa czy nie? Olej w silniku jest jakiego koloru? Jaki olej jest w silniku? Jakie odcinki pokonujesz tym samochodem? Jest gaz czy nie ma ?

  • #7 11 Mar 2011 21:20
    Rettro
    Poziom 2  

    Witam ponownie

    sprawa wygląda tak :

    - siwego dymu nie ma
    - kolor oleju w silniku wygląda na normalny
    - sądząc że to poszła uszczelka pod głowicą , auto używam tylko na dojazdy do pracy i z powrotem (około 10 km)

    -płyn chłodniczy dosyć często dolewam ( średnio raz na dwa miesiące )
    - po sprawdzeniu oleju na rozgrzanym silniku cały bagnet jest w tej "kawowej" mazi.

    - po sprawdzeniu oleju na zimnym silniku na końcówce bagnetu jest olej normalnego koloru oraz na brzegach bagnetu widać ta "kawowej" maź.



    Dzięki wszystkim za zainteresowanie się moją sprawą . Pozdrawiam !

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME