Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Gwarancja a odmowa jej przyjęcia.

Nosorożec 11 Mar 2011 19:13 864 4
  • #1
    Nosorożec
    Level 14  
    Witam.

    Po rok używania wzmacniacza pioneer gm3300t coś się uszkodziło po czym pompowało głośnik (wypychało membranę cyklicznie co 1s). Oddałem sprzęt na gwarancje. Po około miesiąca czasu próśb mogłem go odebrać, tłumaczyli się, że długo itp bo czekali na części. Wymienili tranzystor mocy dla jednego kanału. Zapomniałem jaki, potem mogę dodać. Po zamontowaniu wszystkiego zadowolony włączam sprzęt i chcę się nasycić basem - niestety po kilku łupnięciach cisza! Wbiegam do bagażnika a tam znów wypycha głośnik. Odłączyłem wszystko i pojechałem do sklepu. Tam zadzwonili do serwisu do Gdańska. Pan, który naprawiał wzmacniacz poprosił mnie do telefonu po czym zadawał dziwne pytania. Powiedział mi, że wzmacniacz był już wcześniej rozbierany i nie musiał go naprawiać itp i że ponowne uszkodzenie jest raczej z mojej winy bo mogę mieć uszkodzony głośnik. Powiedziałem mu, że przez ten miesiąc grał on na innym wzmacniaczu lecz ten nie miał jakości więc słuchałem tylko RMF FM a nie zajmowałem się katowaniem sprzętu. Powiedział, że teraz naprawią ale trzeciej naprawy się nie podejmie tylko odmówi. Powiedziałem mu wtedy, że pewnie chce odmówić bo będzie mi się należał nowy wzmacniacz co będzie dla nich stratą. Poprosił mnie wtedy, abym oddał do serwisu głośnik bo pewnie ten będzie uszkodzony, dla świętego spokoju to zrobiłem i będę czekał, ale co mogę zrobić, jeżeli on mi coś tam zaśpiewa i nie naprawi wzmacniacza? Jakim prawem kłamie, że wzmacniacz był wcześniej rozbierany?!
  • #2
    Ireneo
    Level 42  
    Nie zna się i szuka jak tu wmówić winę klienta.
  • #3
    powalla
    Moderator of CarAudio
    Na forum pytasz o takie sprawy? Kolego udaj się do rzecznika praw konsumentów , a on Ci podpowie co i jak załatwić.
  • #4
    nightrunner
    Level 21  
    1. powalla ma rację
    2. Jak podłączysz następnym razem to nagraj filmik może złapiesz "to" na filmiku jeśli się powtórzy.
    3. Każdy wzmacniacz ma układ przeciwzwarciowy i nawet jak jest przetarta cewka i jakimś cudem coś gdzieś zwiera to powinien zadziałać "protect".
    4. Jak już się powtórzy to zjawisko to powiedz że stało się to na innym głośniku i tyle :P Wzmacniacz powinien być dobrze zabezpieczony jak nie jest to jest to wada produktu, a ty jesteś biednym pokrzywdzonym klientem !
    5. Znam "specjalistę", który sprzedaje uszkodzony sprzęt tzn. sprzęt jest "nowy" ale może być uszkodzony bo "specjalista" go testował albo ktoś mu zwrócił ... może ty też kupiłeś sprzęt u takiego "specjalisty" dlatego serwis stwierdził że było grzebane.
  • #5
    cool_as_ice
    Level 15  
    Najlepiej podłącz go zaraz przed serwisem i niech gra z 10-15 minut.
    Przygotuj wcześniej instalację żeby było plug & play.
    Serwisant/sprzedawca będzie świadkiem żeby było ok a siadł...