Witam, 3 rozne pytania
1 ---------------------------------------------
Octavia 1 generacji. Pod kierownica mamy duze, masywne zlacze srubowe do ktorego dochodza grube kable pewnie wprost z akumulatora. Oznaczenia to np "30" i jest tam stale masa (na zlaczu obok +12 po stacyjce, chyba 75X). Na slupku, przy piecie kierowcy, jest zlacze srubowe z ktorego fabrycznie ida dwie brazowe masy z karoserii.
Czy alarm mozna podlaczyc pod to "30" ze stalym plusem wprost z aku (solidne, grube kable) a mase brac ze zlacza na karoserii (tam gdzie mase bierze fabryczna instalacja np do drzwi to idzie). Czy to bedzie zgodne ze sztuka?
Wiem ze niektorzy zalecaja zasilanie wprost z akumulatora ALE to wymaga odemnie ciagniecia dodatkowych kabli, ryzyko ze sie gdzies przetra itd, nie sa solidne (jak to od alarmu, dosc cienkie). A tu mam wszystko obok...
2 ---------------------------------
Czy przy wykorzystaniu jedynie obwodu lampki wnetrza, ewentualnie podpiecie sie pod modul hella pod kierownica, moge uzyskac alarmowanie o nie domknietych drzwiach przy uzbrajaniu alarmu amt super forteca? Lampka nie gasnie sama gdy wychodzac zatrzasne drzwi, gasnie dopiero po jakims czasie (albo jak zamkne drzwi z kluczyka to od razu, natychmiast). Czy nie bedzie to przeszkadzac w informowaniu mnie o nie domknietych drzwiach albo klapie bagaznika (w module hella jest tez kabelek na ktorym pojawia sie masa przy otwartej klapie z tylu).
Chce uniknac rozbebeszania wszystkich 4 drzwi i podlaczania sie pod oryginalna krancowke zamontowana przy zamku drzwi (tam gdzie ucho od karoseri lapane jest przez zamek, jak wiecie vw wbudowal w to mikroswitch). Nie chce tez montowac dodatkowej krancowki w bagazniku czy ciagnac przewod od oswietlenia bagaznika jesli to zbedne... dodam ze juz mam wyciagniete sygnaly z zamka "zamknij/otworz" i przeciagniete do kabiny, rozbieranie drzwi to **** robota.
Jednym slowem czy spod deski rozdzielczej octavii wyciagne sobie sygnaly by alarm takze informowal o nie domknieciu drzwi? Wiem ze sie da podlaczyc do lampki by wyzwalal sie alarm po otwarciu drzwi i jej zapaleniu ale czy wystarcza by system rowniez dal sygnal ze jakies drzwi czy tylnia klapa nie sa zamkniete poprawnie...
3 -----------------------------------
AMT super forteca (E20, z zeszlego roku) ma funkcje sterowania dodakowym kanlem, chce to podlaczyc do silownika ktory bedzie odblokowywal mi tylnia klape w octavia (by nie trzeba bylo naciskac klamki, czasami ciezko chodzi) a tylko podniec klape wygodnie.
W instrukcji to kanal dodatkowy, tj jego aktywacja, rozbraja rowniez alarm co jest tu porzadane, otwieram klape to alarm musi sie wylaczyc bo inaczej zacznie wyc! Jednak w moim zestawie testowym "na biurku" nie widze tego efektu
Owszem kanal dodatkowy na 1sek sie wlacza ale diodaLED miga jak durna, alarm nadal czuwa i np czujnik ruchu wyzwoli mi alarm przy podnoszeniu klapy :/
Instrukcja klamie czy alarm jest do dup... ?
------------------------------------
dzieki!

1 ---------------------------------------------
Octavia 1 generacji. Pod kierownica mamy duze, masywne zlacze srubowe do ktorego dochodza grube kable pewnie wprost z akumulatora. Oznaczenia to np "30" i jest tam stale masa (na zlaczu obok +12 po stacyjce, chyba 75X). Na slupku, przy piecie kierowcy, jest zlacze srubowe z ktorego fabrycznie ida dwie brazowe masy z karoserii.
Czy alarm mozna podlaczyc pod to "30" ze stalym plusem wprost z aku (solidne, grube kable) a mase brac ze zlacza na karoserii (tam gdzie mase bierze fabryczna instalacja np do drzwi to idzie). Czy to bedzie zgodne ze sztuka?
Wiem ze niektorzy zalecaja zasilanie wprost z akumulatora ALE to wymaga odemnie ciagniecia dodatkowych kabli, ryzyko ze sie gdzies przetra itd, nie sa solidne (jak to od alarmu, dosc cienkie). A tu mam wszystko obok...
2 ---------------------------------
Czy przy wykorzystaniu jedynie obwodu lampki wnetrza, ewentualnie podpiecie sie pod modul hella pod kierownica, moge uzyskac alarmowanie o nie domknietych drzwiach przy uzbrajaniu alarmu amt super forteca? Lampka nie gasnie sama gdy wychodzac zatrzasne drzwi, gasnie dopiero po jakims czasie (albo jak zamkne drzwi z kluczyka to od razu, natychmiast). Czy nie bedzie to przeszkadzac w informowaniu mnie o nie domknietych drzwiach albo klapie bagaznika (w module hella jest tez kabelek na ktorym pojawia sie masa przy otwartej klapie z tylu).
Chce uniknac rozbebeszania wszystkich 4 drzwi i podlaczania sie pod oryginalna krancowke zamontowana przy zamku drzwi (tam gdzie ucho od karoseri lapane jest przez zamek, jak wiecie vw wbudowal w to mikroswitch). Nie chce tez montowac dodatkowej krancowki w bagazniku czy ciagnac przewod od oswietlenia bagaznika jesli to zbedne... dodam ze juz mam wyciagniete sygnaly z zamka "zamknij/otworz" i przeciagniete do kabiny, rozbieranie drzwi to **** robota.
Jednym slowem czy spod deski rozdzielczej octavii wyciagne sobie sygnaly by alarm takze informowal o nie domknieciu drzwi? Wiem ze sie da podlaczyc do lampki by wyzwalal sie alarm po otwarciu drzwi i jej zapaleniu ale czy wystarcza by system rowniez dal sygnal ze jakies drzwi czy tylnia klapa nie sa zamkniete poprawnie...
3 -----------------------------------
AMT super forteca (E20, z zeszlego roku) ma funkcje sterowania dodakowym kanlem, chce to podlaczyc do silownika ktory bedzie odblokowywal mi tylnia klape w octavia (by nie trzeba bylo naciskac klamki, czasami ciezko chodzi) a tylko podniec klape wygodnie.
W instrukcji to kanal dodatkowy, tj jego aktywacja, rozbraja rowniez alarm co jest tu porzadane, otwieram klape to alarm musi sie wylaczyc bo inaczej zacznie wyc! Jednak w moim zestawie testowym "na biurku" nie widze tego efektu

Instrukcja klamie czy alarm jest do dup... ?
------------------------------------
dzieki!