Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mastercook zbi 445 it, problem ze startem zmywarki

14 Mar 2011 20:43 4576 4
  • Poziom 9  
    Witam zmywarka jak w temacie dzisiaj, dzisiaj żona włączyłą i w pewnym momencie zmywarka przerwała program, już przy samym końcu, po ponownej próbie włączenia zmywarka wypompowywuje wode, zaczyna pobierać, pobierze znikomą ilość i przestaje, słychać tylko ciche buczenie, nie leje się woda, a zmywarka tak jakby dalej działała, sprawdzałem elektrozawór próbówka i podczas trwania programu oba końce są pod napięciem, nie wiem co to znaczy czy to tak ma być? co może być przyczyną takiego zachowania??? Jestem kompletnym laikiem w tych sprawach jednak podstawowe zdolności manualne posiadam, prosze o pomoc... Z góry dziękuje... pozdrawiam Tomek
  • Poziom 9  
    kolejny etap działań, rozebrałem zmywarke ponownie, elektrozawór wydaje się być sprawny, myśle że wina leży po stronie programatora, słychać jak pstryknie i wtedy elektrozawór się zamyka.... odcina wode, co może być tego przyczyną

strasznie mi się grzeje silnik do pompy myjącej
  • Poziom 9  
    no i znowu ten sam probelm, ostatnio dałem sobie rade, ale teraz już nie wiem co robić objawy takie same. panowie prosze o pomoc!!
  • Poziom 9  
    po nocnej walce zmywarka pobiera wode bardzo dlugo, i jednoczesnie odnosze wrazenie ze tez spuszcza, po kilku minutach wywala blad e1... jakies ugestje??? juz nie mam sily.....
  • Poziom 9  
    rozebralem turbinke, w srodku byl syf, zlozylem, silnik pompy myjacej nadal nie startuje dodatkowo grzeje sie

Dodano po 1 [godziny] 25 [minuty]:

moze to kondensator startowy??? moze mi ktos pomoc??? juz dziwnie sie czuje prowadząc ten monolog....gdzie takie coś można dostać??

Mod. ROBSON33
    Regulamin 3.1.13. (10.9, 15)
    Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych i niezrozumiałych.