Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Radio Audi Concert nie wyłącza się po kluczyku.

DarekRz4 15 Mar 2011 11:50 6735 6
  • #1 15 Mar 2011 11:50
    DarekRz4
    Poziom 24  

    Witam

    Kolega ma Radio oryginalne w samochodzie jak w temacie . Od 2002 roku wszystko działało jak należy(auto z salonu razem z radiem) czyli po wyłączeniu kluczyka radio się wyłączało i po przekręceniu w pozycję zapłon włączało się . Niedawno wymieniał akumulator . Po wymianie akumulatora radio trzeba włączać włącznikiem głównym i wyłączać także gałką . Nie działa zupełnie przez kluczyk tak jak wcześniej. Czy ktoś z kolegów wie jak zaprogramować radio dla sterowania przez kluczyk ? Oczywiście podczas operacji wymiany akumulatora nikt nie wyjmował radia (zresztą nigdy nie było wyciągane) ,gdyby ktoś chciał mi zaraz napisać że zamienione są przewody zasilające :D - nic z tych rzeczy . Radio oryginalnie podłączone i nigdy nie wyciągane-samochód Audi A4.
    Gdzieś czytałem że jest jakiś sposób zaprogramowania radia z klawiatury ,aby wyłączało i włączało się przez kluczyk lub przez gałkę .Czy ktoś pomoże?

    pozdrawiam

    2 6
  • #2 17 Wrz 2011 23:37
    wafelo1
    Poziom 10  

    Witam,
    czy kolega poradził sobie z tym? Mam identyczny problem w Audi A6 C5. Prosze o odpowiedź ponieważ nie mogę się do tego przyzwyczaić.

    0
  • #3 18 Wrz 2011 06:37
    DarekRz4
    Poziom 24  

    Witam

    Usterkę naprawiłem - Do płytki zegarów (prędkość,obroty) dostała się wilgoć, która reagując z miedzą przeżarła kilkanaście przelotek w druku dwustronnym. Po naprawie przelotek radio działa jak dawniej- samo radio było sprawne a uszkodzenie tkwiło w zegarach-stamtąd pochodzi sterowanie tej funkcji.

    pozdrawiam

    0
  • #4 22 Wrz 2011 11:21
    wafelo1
    Poziom 10  

    Takie błędy się pojawiły w Polski Vag - Radio

    1317 Sterownik tablicy przyrządów-J285
    magistrala CAN brak sygnału -------------- Co to jest?
    858 Nie znany kod błędu
    obwód przerwany
    1305 Nie znany kod błędu
    magistrala CAN brak sygnału

    0
  • #5 22 Wrz 2011 14:19
    DarekRz4
    Poziom 24  

    Witam.

    Musisz rozebrać zegary i sprawdzić pod lupą druk/przelotki.

    pozdr.

    0
  • #6 24 Wrz 2011 09:47
    wafelo1
    Poziom 10  

    Wiesz może jak ten przewód leci pod kierownicą oraz jaki jest jego kolor? Czy idzie najpierw do tablicy bezpieczników? Czy mogłem go uszkodzić lub wypiąć pod osłoną (osłoną na pedałem hamulca)? Pytam ponieważ w tym dniu zdejmowałem osłonę i szukałem spalonych bezpieczników.

    2
  • #7 05 Gru 2011 08:46
    DarekRz4
    Poziom 24  

    Witam.
    Temat rozwiazany - zamykam.

    1
  Szukaj w 5mln produktów