Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

fiat stilo 1.2 16V 2002 po łaowaniu baterii nie chce zapalić

16 Mar 2011 16:02 5379 13
  • Level 9  
    Witam wszystkich,amam poważny problem,padł mi akumulator (całkowicie,kontrolki sie nie świecą,zerar sie zrestartował)próbowałem go na "pycha" i nic,podłaczyłem prostownik .podładowałem go trochę i kiedy przekręciłem stacyjkę wszystkie kontrolki sie zapaliły wiec zaczynam rozruch i nic!!!nie chce odpalić rozrusznik pracóje,poprostu tak jakby nie miał paliwa,radio mam nie orginalne a mianowicie JVS i ono też nie działa jest tylko podświetlone.nie mam pojecia co jest grane,moze sie rozkodował? pomocy!!!
    dzieki wielkie
    Czy Twoje urządzenia IoT są bezpieczne? [Webinar 22.06.2021, g.9.00]. Zarejestruj się za darmo
  • Level 20  
    Bezpieczniki sprawdź.
    Może odwrotnie podłączyłeś prostownik?
  • Level 9  
    pytanie jest do poważnych ludzi, "źle podłączony prostownik" śmieszne
  • Moderator of Cars
  • Level 42  
    Nic tu nie ma śmiesznego , a grzeczność wymaga odpowiadania na pytanie , a nie ironia! Takie rzeczy się zdarzają.
    Temat też nieadekwatny do usterki , bo zdekodowałeś elektronikę przez kręcenie na rozładowanym aku , tylko indolent - kierowca tak postępuje!
    Może łaskawco napisz jak zachowuje sie immo?
  • Level 24  
    bocian174 wrote:
    pytanie jest do poważnych ludzi, "źle podłączony prostownik" śmieszne


    Poważnie :idea::idea:,to radze kupić nowy akumulator o właściwej pojemnosci zalecany przez producenta :idea::cry:
  • Level 9  
    spoko ,przepraszam ale to dział dla początkujących,masz racje nie myślałem o tym że mogę coś zrobić w elektronice bo nie miałem z takim autem wcześniej do czynienia,pierwszy raz mam auto nafaszerowane elektroniką.wymieniłem już akumulator na większy tj. 54Ah i to samo kręci ale nie pali,spojrzałem tym razem na deskę i przy przekręceniu kluczyka na start gdy silnik próbuje wystartować zauważyłem że wyświetla sie złoty trójkąt z wykrzyknikiem w środku,i na ekranie pisze lost connect lub coś takiego ale chodzi o to ze nie ma jakiegoś połączenia.otwieranie i zamykanie auta działa,a co myślicie na temat radia,wspólny problem myśle ono jest martwe tylko sie podświetla. dzieki za zainteresowanie i sorrki za problem ,postaram sie byc grzeczny :P
  • Level 15  
    A nie pod siedzeniem kierowcy ten uderzeniowy.
  • Helpful post
    Level 20  
    Na temat Loose connection:
    Link1

    Link2

    Link3

    Sam posiadam to autko i bardzo ważne jest w nim mieć bardzo sprawny akumulator.
    Jego niedomagania skutkują różnymi dziwnymi błędami od braku wspomagania po sygnalizacje różnych innych uszkodzeń. Program Fiat Ecu Scan świetnie współpracuje z Fiatami oraz umożliwia ich diagnostykę na poziomie examinera. Po sprawdzeniu przyczyn podanych w linkach wyżej, może warto sie przyjrzeć czy rozrząd nie przeskoczył przy zapalaniu na pych.

    EDIT

    Czujnik uderzeniowy się znajduje w nogach pasażera na wysokości łydek:) , jego wyskoczenie powoduje informację na wyświetlaczu.
  • Level 9  
    KNYPA jesteś wielki zrobiłem jak mówłeś i działa,takich ludzi na forum to ze świeczką szukać,dozgonna wdzięcznośc,ale jeszcze malutki problemik,pojawił sie za to znaczek złoty przypominający silnik i pisze ze silnik trzeba naprawic,moze jak podepne pod kompa to da rade to zresetować i bedzie ko,mam nadzieje że sie nic nie uszkodziło,dzieki pozdrzwiam
  • Conditionally unlocked
    moglo sie zapalic od niskiego napiecia w ukladzie, ale na wszelki wypadek diagnoza nie zaszkodzi
  • Level 9  
    ,ikon88 mówisz o co dokładnie chodzi ci z tymi czujnikami pod łydkami????

    Dodano po 5 [minuty]:

    AWARIA SYSTEMU
    KONTROLI SILNIKA (EOBD)
    (bursztynowo-˝żółta) to jest ta kontrolka,jutro wieczorem będe podpinał pod kompa a narazie puki co będe jeździł
  • Moderator of Cars
    bocian174 wrote:
    ,ikon88 mówisz o co dokładnie chodzi ci z tymi czujnikami pod łydkami????
    Bezwładnościowy wyłącznik zasilania pompy paliwa. Skoro już "pali" to nie to.
    bocian174 wrote:
    KNYPA jesteś wielki zrobiłem jak mówłeś i działa
    Czyli co zrobiłeś, bo nie ma tej wypowiedzi na forum :/ a nuż się komuś przyda.
  • Level 20  
    Dokładnie jak kolega TZOK wspomniał wyłącznik w razie wypadku ma za zadanie odizolowanie układu elektrycznego i zasilania pompy paliwa coby nie wybuchło. Znajduje się on mniej więcej na wysokości łydek. Stilo to specyficzne auto, ma dziwne błędy itd ma wiele wad i trzeba mieć do niego cierpliwość, większość usterek można naprawić domowym sposobem, tanim kosztem.

    Kolega napisał KNYPA ja myślałem, że to jakiś user forum :D