Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Konto na Allegro - uwagi dla nowych użytkowników

17 Mar 2011 08:46 4702 25
  • Poziom 15  
    Jest już kilka wątków dotyczących sprzedaży internetowej, ale z uwagi, iż nie znalazłem wyczerpujących informacji, założyłem ten temat.
    Zamierzam zacząć prowadzić drobną sprzedaż na Allegro i w związku z tym mam pytanie.
    Czy zarejestrować się pod nazwą swojej firmy, czy też używać jakiejś innej nazwy ?
    Widzę, że można tam również założyć coś w rodzaju własnego sklepu.
    Co mi to daje ?
    Nie mam żadnego doświadczenia jeśli chodzi o sprzedaż internetową i jeśli ktoś zechce podzielić się swoimi doświadczeniami i uwagami, to będę naprawdę wdzięczny.
  • Poziom 12  
    Rejestruj się pod jakim chcesz nickiem ale dobrze jest mieć taki jak własna strona www ;)
    Adres mailowy podaj taki sam jak domena.
    Ja mam www.gsmwarszawa.pl@gmail.com i nikt sie nie czepia.
    Sklepy odpuśc, nie warto w to wchodzić.
  • Poziom 12  
    Tak jak napisał jeden z przedmówców, zdecydowanie daj nazwę nicka taki jak stronka www (jeśli posiadasz), w ten sposób robisz sobie dodatkową reklamę jeśli chodzi o nazwę.
  • Poziom 12  
    MrMajst3r ale oni nie powiedzą tego żeby nick był jak domena :-D
  • Poziom 11  
    Witam

TYLKO jak będziesz miał za duże obroty na koncie to Urząd Skarbowy może się zainteresować czy płacisz podatki !!
  • Poziom 11  
    Jest bardzo dobra książka z której można dowiedzieć się wiele rzeczy. "Allegro.pl Jak zarabiać duże pieniądze na aukcjach internetowych"
  • Poziom 15  
    jacekr napisał:
    ....TYLKO jak będziesz miał za duże obroty na koncie to Urząd Skarbowy może się zainteresować czy płacisz podatki !!

Tu akurat nie powinno być problemu. Sprzedaż zamierzam prowadzić w ramach swojej działalności gospodarczej.

Mateusz9595 napisał: