Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki odkurzacz do salonu samochodowego.

17 Mar 2011 12:40 2597 9
  • Poziom 11  
    Witam .
    Musiałem założyć nowy temat ponieważ zależy mi na szybkiej odpowiedzi.

    Poszukuje jakiegoś dobrego odkurzacza do salonu samochowego.
    Funkcje jakie musi posiadać to :
    - wciąganie wody
    - wciąganie wszelkiego syfu
    - musi byc mocny
    - najlepeiej zeby mial różne końcówki

    Cały czas działałem na odkurzaczu przemysłowym Karchera dwuturbinowym który miał chyba z 10lat. Sprawował sie bardzo dobrze tylko przestała działać jedna turbina i słabo ciągnie. Postanowiłem wymienić go na nowy model.
    Mam również odkurzacz piorący tapicerkę z Karchera i bardzo fajnie pracuje mi sie urządzeniami tej marki, ale równiez jestem skłonny skusić się na coś nowego.

    Tak jak pisałem najważniejsza funkcja to żeby mocno ciągnął i wciągał wode, olej i różne płyny. Nieznam sie kompletnie na tym i niechiał bym przepłacac w sklepie za coś co nie nadaje się do takiej pracy. Musi być równiez łatwy w obsłudze. Obsługa poprzedniego polegała tylko na myciu i wymianie filtra co miesiąc. Nie ukrywam, że zależało by mi na czyms podobnym tylko mniejszym (poprzedni wys. ok.100cm szer.50 cm).

    Cena myślę że do 1500 zł.

    Z góry dziekuje za jakąkolwiek pomoc.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 11  
    Ok dzieki za szybką odpowiedź.
    Chciałem jeszcze dodać, że odkurzacz będzie mi wyłącznie służył do odkurzania samochodów w środku jak i czasami garażu. Wiec najbardziej zależy mi aby miał różnego rodzaju końcówki małe, żeby można było się dostać w różne zakamarki auta.
    Nie może mieć worka. Musi wszystko pochłaniać do zbiornika, a poźniej wszystko wylewam z niego i czyszczę (chyba rozumiecie o co mi chodzi).
    Musi być również odporny na różne czynniki jak wilgoć czy zimno (czasami będzie pracował przed garażem na dworze). I jak już wczesniej wspominałem - łatwość obsługi.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 11  
    W sklepie polecili mi Karchera 35/1 Eco.
    Powiedzieli że jest bardzo dobry do moich potrzeb i kosztuje 1430 zł.
    Co o tym myślicie ?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 11  
    Jednak chyba zdecyduje sie na tego PROFI.
    Dużo ciekawsza cena i wcale nie odstaje osiągami od Karcher który jest duż droższy.

    Który z tych odkurzaczy Profi najbardziej bys polecił do moich potrzeb.
    Zależy mi również żeby miał różne końcówki którymi dostane sie do wszystki zakamarków auta. I najważniejsze pytanie - gdzie to kupić ?

    znalazłem coś takiego

    PROFI 20.2
    http://allegro.pl/odkurzacz-warsztatowy-sucho-mokry-profi-20-2-i1503382526.html
    i
    PROFI 20
    http://allegro.pl/odkurzacz-warsztatowy-profi-20-such0-mokry-i1503382286.html

    Czym one się różnia i czy nada się coś takiego ?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 11  
    Zamówiłem PROFI 20.1.
    Po czasie zobaczymy co z tego wyjdzie, ale jestem dobrej myśli.

    Dzięki za pomoc i pozdrawiam.
  • Użytkownik usunął konto