Witam koleżanki i kolegów.
Mam do was wszystkich ważne pytanie. W życiu zdarzyło mi się trzykrotnie odsyłać telefony firmy Samsung na gwarancję (2x L760 i raz J600) za każdym razem było to uszkodzenie taśmy i za każdym razem serwis stwierdził uszkodzenie mechaniczne nie podlegające naprawie powstałe w wyniku upadku lub zalanie, co ciekawe nigdy nie chodziło o taśmę! Ostatni raz niedawno wysłałem J600 i to samo. Wiem że nie jest to droga naprawa i każdy jest w stanie ją wykonać ale dlaczego mając na gwarancji telefon musze w nim grzebać?
Mam w związku z tym prośbę o wasze doświadczenia z serwisem. Czy mi się wydaje czy oni mają jakąś procedurę specjalną dla sliderów, żeby ich tylko nie naprawić?
Pozdrawiam serdeczne
Mam do was wszystkich ważne pytanie. W życiu zdarzyło mi się trzykrotnie odsyłać telefony firmy Samsung na gwarancję (2x L760 i raz J600) za każdym razem było to uszkodzenie taśmy i za każdym razem serwis stwierdził uszkodzenie mechaniczne nie podlegające naprawie powstałe w wyniku upadku lub zalanie, co ciekawe nigdy nie chodziło o taśmę! Ostatni raz niedawno wysłałem J600 i to samo. Wiem że nie jest to droga naprawa i każdy jest w stanie ją wykonać ale dlaczego mając na gwarancji telefon musze w nim grzebać?
Mam w związku z tym prośbę o wasze doświadczenia z serwisem. Czy mi się wydaje czy oni mają jakąś procedurę specjalną dla sliderów, żeby ich tylko nie naprawić?
Pozdrawiam serdeczne