Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Konica Minolta Bizhub C250 błąd C-2554

19 Mar 2011 00:11 9052 10
  • Poziom 9  
    Witam,
    po wydrukowaniu ok. 4-5 stron wyskakuje mi błąd C-2554 . Dzieje się tak za każdym razem, proszę o info jeśli ktoś z Was potrafi pomóc z tym problemem.
  • Poziom 13  
    Kod błędu wkładu Magenta

    dokładnie za wysoki poziom tonera we wkładzie.

    spróbuj potrząsnąć wkładem, jeśli używasz tonerów zamienników to zdarzają się takie niespodzianki.

    w trybie serwisowym w zakładce level history jest poziom tonera w każdym wkładzie.

    pozdrawiam
  • Poziom 9  
    kaszus napisał:
    Kod błędu wkładu Magenta

    dokładnie za wysoki poziom tonera we wkładzie.

    spróbuj potrząsnąć wkładem, jeśli używasz tonerów zamienników to zdarzają się takie niespodzianki.

    w trybie serwisowym w zakładce level history jest poziom tonera w każdym wkładzie.

    pozdrawiam


    TCR-MAGENTA 19,21% , tylko czy to dotyczy oby tonera czy jednak Imaging Unitu ?

    Podmieniłem kasety z tonerem magenta- wskaźnik TCR MAGENTA bez zmian.
  • Poziom 24  
    Przedozowana lub uszkodzony czujnik TCR w module. Spróbuj wydozować aplami w kolorze magenta. Sprawdź najlepiej porównując z innym modułem wagowo czy nie brak developera. Jak brakuje spróbuj dosypać z innego modułu. Jak nie pomoże to moduł do wymiany
  • Poziom 13  
    prawidłowy poziom tonera ma być między 5 - 12 %

    problem jest we wkładzie, za dużo tonera dodała maszyna lub toner się zbrylił od wilgoci ( lub uszkodzony czujnik TCR)

    pozdrawiam
  • Poziom 9  
    Dosypałem trochę developera, pokręciłem trochę wywoływaczką , popukałem , potrząsnąłem ale niestety bez efektu.

    Wskaźnik TCR nadal oscyluje w granicach 19-20% .

    Co ciekawe podmieniłem czujniki TCR z działającego modułu ( rozumiem , że to ten czujnik schowany od dołu, zakończony kabelkiem i wtyczką) i niestety też bez różnicy.
  • Poziom 13  
    dosypałeś developer z tonerem - sam developer do tej maszyny jest niedostępny a jak przesypałeś z innego wkładu to już z jakimś poziomem tonera...

    spróbuj podrukować wydruki z trybu serwisowego z pełnym zadrukiem kolorem Magenta -jak wywali kod to zresetuj maszynę i ponownie... może po kilkunastu stronach poziom się wyrówna...

    toner masz oryginalny czy zamiennik???
  • Poziom 9  
    kaszus napisał:
    dosypałeś developer z tonerem - sam developer do tej maszyny jest niedostępny a jak przesypałeś z innego wkładu to już z jakimś poziomem tonera...

    spróbuj podrukować wydruki z trybu serwisowego z pełnym zadrukiem kolorem Magenta -jak wywali kod to zresetuj maszynę i ponownie... może po kilkunastu stronach poziom się wyrówna...

    toner masz oryginalny czy zamiennik???


    Toner raz zamiennik, raz oryginał ( jak popadnie). Wysypałem cały deweloper z działającego unitu, wysypałem developer z niedziałającego. Przesypałem i bez efektu. Przedrukowałem kilkadziesiąt stron i błąd nadal wysakuje po kilku wydrukowanych stronach.
  • Poziom 9  
    wrzuc chip inicjalizujący, maszyna sama sobie ustawi TCR, lub przez TCR Adujst w serwisowym, jak nie pomoże wymiana unitu
  • Poziom 9  
    Ja bym proponował jeszcze sprawdzić jak jest z odprowadzaniem zużytego toneru może masz ukręcony ślimak i tam się robi gdzieś zator
  • Poziom 10  
    Dzień dobry
    Masz zły poziom toneru w deweloperze. Musisz zakleić dzióbek toneru z pojemnika i porobić troszkę apli żeby poziom się wyrównał. Mogła się maszyna wydozować z braku toneru, potem ktoś włożył nagle nowy toner i pobrała zbyt dużą dawkę na raz.
    Teraz musisz poczekać aż wróci do normy ok. 5-6%. Ewentualnie jak już będziesz miał ustabilizowany poziom TCR możesz zrobić nową inicjalizację przez wymianę płytki zliczającej obroty unitu. Użytkownicy (znaczy nasi szanowni klienci) potrafią sobie sami tak nakręcić lub nadłubać niepotrzebnie przy tonerach że potem trzeba dobrego serwisanta wołać żeby to skorygował. A jaki lament jak dostaną fakturę po wizycie, ho, ho ;) Klienci w Polsce to w 25% cwaniaki, uważają że wiedzą wszystko lepiej. Wtedy faktura rośnie, aż się uspokoją i zmądrzeją. Tobie radzę także ich skasować, pewnie ci coś nieźle nawywijali przy maszynie :)