Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot 307 2.0hdi 136km 2004r.

19 Mar 2011 01:38 17214 16
  • Poziom 9  
    witam.mam od niedawna nastepujacy problem w Peugocie 307kombi 2.0HDI 136KM 2004r.auto stalo 2 miesiace przepalane zadko i pare dni temu wyskoczym mi ten nieszczsny komunikat antipollution fault i zaswiecila mi sie kontrolka pomaranczowa silnika po zatankowaniu oleju napedowego na stacji. komunikat pojawia mi sie 3 sekundach po odpaleniu silnika znika ale kontrolka swieci caly czas, umnie SILNIK PRACUJE W KAZDYM ZAKRESIE OBROTOW (w wiekszoci przypadkow odcina gaz od jakis tam obrotow). autko zbiera sie ladnie od 1800obr. ale od 2800obr i w gore czuc lekki spadek tak jakby turbina tracila moc(takie jakby lekkie dlawienie). dzisiaj wymienilem filtr paliwa i szczerze to czuc lekka poprawe w przyspieszaniu ale dalej ma ten spadek mocy na tych obrotach co podalem. bylem podpiac sie pod kompa i wyskoczyly mi 2 bledy. Przeciazenie turbiny i staly blad.z reszta zeczy niby wszystko gra. mechanik prubowal usunac blad swiecacej kontrolki silnika i raz mu sie udalo lecz po ponownym odpaleniu silnika znow sie zaswiecila.Autko probowalem przepalic na dystansie 50km na obrotach od 2200 w gore staralem sie jechac jak najdluzej na takich obrotach.Lecz nic sie nie zmienilo. dzisiaj odpiolem klemy na noc wiec rano zobacze czy blad dalej bedzie wyskakiwac. Jeszcze nie sprawdzalem ilosci plynu w zbiorniczku od FAP'a.Prosze o jakies porady i jak by ktos mial namiary na jakiegos szpeca od peugotow z woj.podkarpackiego. pozdrawiam
  • Poziom 9  
    jestem w trakcie czytania wszystkich tematow na temat wyskakujacego komunikatu antipollution fault... ale prosil bym o jakies pomysly....
  • Poziom 19  
    Sprawdź zawór sterowania turbiną być może się przycina po postoju najlepiej pod PP2000.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    wiem ze disgnostyka jest potrzebna i nie mowie ze niechce wydawac ani grosza...kolego Georges. czekam na jakas odpowiedz moze ktos zna jakiegos dobrego mechanika od peugeota na podkarpaciu bo w Sanoku bodajze nikt nie ma tego oprogamowania pp2000.
  • Poziom 9  
    u mnie tak się działo jak padł przepływomierz powietrza wymieniłem i jest ok
  • Poziom 9  
    kolego bagi1 jakie miales spalanie przy walnietej przeplywce?? na wolnych obrotach nie przebieral??
  • Poziom 9  
    Spalanie było trochę większe. Zwłaszcza w mieście. Co do obrotów to podobnie jak u ciebie dochodziło do 2800 następnie był spadek mocy i rozpędzał się jak żółw, powyżej 3000 obrotów już było wszystko w normie. Teraz tez zapalił mi się komunikat Antypolution Falout ale juz byłem u diagnostyka i na 100 % mam filtr FAP do wymiany. Więc w poniedziałek zabieram się za jego usunięcie na stałe.
  • Poziom 9  
    a jakim programem diagnozowales papuge?? ja wlasnie tez mysle nad usuniecem fap'u na stale.jutro pojade poszukc jakiegos mechanika co ma pp2000 zeby mi wszystko dobrze posprawdzal.
  • Poziom 9  
    pp2000. Znalazłem u siebie gościa który mi to zrobi za 800 zł kompleksowo tzn. przebije FAP i wgra oprogramowanie. Wielu moich znajomych u niego robiło FAP, zresztą się specjalizuje w tych filtrach od wszystkich marek
  • Poziom 25  
    Kolego, to standardowy błąd, nękający wszystkie peugeoty... .
    W Sanoku jest jeden koleś który to robi, sam jestem z Sanoka. Ale nie sądzę, żeby to było konieczne, bo trzeba emulgować albo wywalać FAP.
    Na forum ciężko będzie Ci znaleźć sposób, bo ludzie po prostu na tym zarabiają usuwając to... i podłączając do CLIPa.
    Napisz do mnie na PW coś zaradzimy.
  • Poziom 9  
    przeplywomierz odpiolem ale jescze gorszy mul niz byl. czyli przeplywka jest dobra.
  • Poziom 9  
    Mam pytanie . Odkrecalem dzisiaj przewody w celu sprawdzenia i natknaloem sie na mala dlamnie łamiglowke....a wiec tak na zdjeciu po prawej stronie w rurze dolotowej jest tak jak by przepustnica ktora po nacisnieciu odbija nie zacina sie a w dolocie po lewej stronie klapka lata swobodnie moge ja palcem zamknac albo otworzyc .... mysle ze tez powinna dzialac tak jak klapka w przawym dolocie... Czy mam racje czy sie myle?? poradzcie mi. czy to moze miec wplyw na zachowanie sie obrotow ak jak wczesniej opisalem??
  • Poziom 9  
    Wczoraj wywaliłem FAP. Samochód jest o wiele bardziej żwawy. Na początku trochę kopcił ale już dzisiaj było wszystko ok. Problem z kontrolkami i komunikatami zniknął. Mam nadzieję cieszyć się teraz jazdą. Pozdrawiam
  • Poziom 9  
    wczoraj bylem na diagnostyce w serwisie.W pierwszej kolejnosci Kazali mi dokupic plyn do fap'u i go uzupelnic + programowanie dawki plynu koszt 900zl Zanim sie katalizator zapcha. druga sprawa to mam do wymiany elektro zawor przy termostacie(ten z niebieska kostka mocowany od gory na 2 sroby) koszt 741+120zl wymiana. Mechanik mowil tez ze komputer cos widzi nie tak z zaworem EGR ale mowil ze moze to sie wsystko uspokoic po uzupelnieniu tego dodatku do FAP'u. mowil zebym nalal plynu i jesli to nie pomoze zeby wtedy sprawdzic zawor egr i jakis czujnik turbiny...Plyn do fapu na allegro znalazlem Eolys 176z zielona nakretka i zadzwonilem do serwsu czy by mi tylko go uzupelnili i kompa zaprogramowali to powiedzieli ze ten pyn nie bedzie bo ma zielony korek a w pojemniku w aucie jest bialy i nie bedzie to pasowac ... :/ moje pytanie czy koles mowil racje czy chce mnie naciagnac na drozszy plyn??? Bo juz mi zrobili glowe w tym serwisie.....i niewiem co zrobic. Ten filtr fapu mozna jakos samemu wyciagnac czy to jakies bardziej skomplikowane?? mozna bylo by go samemu czyms przeczyscic?? Auto chce zrobic zeby mialo rece i nogi bo chce je sprzedac od pewnego zasu a tu psikus mi wyskoczyl teraz....pozdrawiam
  • Poziom 9  
    Co do płynu Eolys, to mówił prawdę, musi być ten sam. Co do flitra FAP, można go wyciągnąć i wyczyścić najlepiej myjką ciśnieniową, ale jak nie ma płynu w zbiorniczku, to na długo to nie starczy. Bawiłem się z tym też, ale mimo wszystko polecam wywalenie FAP-u. Wszystkie moje problemy zniknęły po wywaleniu filtra. Jedyny koszt który miałem od tego czasu, to wymiana przepływomierza, bo podawał za dużo powietrza i trochę kopcił. Teraz jest ok.