Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Golf 5 1.4 FSI nie odpala

19 Mar 2011 18:41 12726 8
  • Poziom 11  
    Witam wszystkich opiszę problem z golfem 5 1.4Fsi a więc, autko nagle przestało odpalać objawy silnik przy próbie odpalenia zaczyna chwytać na jeden tłok ale nic pozatym.Po podłączeniu Vaga żadnych usterek , zapłon jest paliwo dochodzi dodam jeszcze że na "plaka" też nie chwyta , więc moje podejrzenia poszły w stronę rozrządu , zakupiłem blokadę ustawiłem rozrząd wymieniłem przy okazji napinacz łańcucha no i .... fiasko też nie pali . Sprawdziłem kompresję w granicach 8 barów mam więc prośbę może ktoś poda jakie ciśnienie sprężania jest minimalne dla tego silnika dodam że w trakcie odpalania odgłos silnika wskazuje na brak kompresji . Znajomy mechanik podpowiada że przyczyną może byc pompa olejowa która podaje zbyt wysokie cisnienie na układ smarowania i powoduje rozprężanie popychaczy hydraulicznych, czekam więc na pomocne porady i sugestię
  • Warunkowo odblokowany
    8 barow na bezposredni wtysk to smiech z sali.
  • Poziom 21  
    Na nowym silniku kompresja 12 atm . A przewody wysokiego sprawdzałeś ,czy jest iskra na świecy .Co do popychaczy to może być ale ja bym obstawiał za małe smarowanie ich bo jak będzie większe jak ty piszesz to i tak nie ma to wpływu na popychacze.
  • Poziom 11  
    Co do iskry to są tam cewki indywidualne na każdej jest iskra myślałem już że może przekłamuje czujnik położenia wału lecz vag powinien meldować brak zgodności z czujnikiem fazy rozrządu , oraz byłoby spalanie detonacyjne w kolektorze ssącym lub wydechowym a tu nic . Tylko jedyny objaw to próba chwytania na jeden cylinder, co do samoregulatorów zaworowych to miałem już kiedyś vw z wadliwą pompą olejową która rozpreżała popychacze tylko tam silnik odpalał i po paru sekundach zaczynał "kuleć" i gasł a tu nic dzięki za sugestie i czekam na nowe podpowiedzi
  • Poziom 11  
    Ciśnienie paliwa na pompie zasilającej 3 bary ale jest jeszcze pompa wysokiego ciśnienia napędzana wałkiem rozrządu tam nie mierzyłem , lecz mimo to powinien odpalić na samostarcie zastosowałem "plak" a on nic szczerze mówiąc to nie mam już pomysłów?
  • Poziom 11  
    Witam ponownie, rozwiązałem problem już objaśniam , więc po sparwdzeniu wszystkich opcji zdecydowałem się na demontaż głowicy . Po zdemontowaniu zawiozłem ją do wyspecjalizowanej firmy zajmującej się głowicami , test szczelności wypadł pozytywnie lecz fachowiec stwierdził że jest mocno zanieczyszczona nagarem , po konsultacji z właścicielem kazałem powymieniać zawory oraz prowadnice . Odebrałem głowice zamontowałem wyzerowałem samoregulatory , ustawiłem rozrząd i..... golf zapalił na dotknięcie pełna euforia . Zbadałem kompresję 15 barów na wszystkich cylindrach , podpowiem jeszcze że jeśli ktoś będzie ustawiał rozrząd to proszę zwrócić szczególną uwagę na koło zębate wału korbowego , nie posiada ono klina i w czasie montażu obudowy może się przestawić , więc proponuje sprawdzić ponownie ustawienie po zamontowaniu koła pasowego . Dziękuje za porady i pozdrawiam