Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

AVC760 Bezprzewodowo + Internet

lasio86 19 Mar 2011 20:42 2094 11
  • #1 19 Mar 2011 20:42
    lasio86
    Poziom 11  

Witam,

Na początek jak widać jestem bardzo początkujący wiec z góry przepraszam jeżeli temat już gdzieś się pojawił (nie odszukałem), i mam nadzieje, że jest w dobrym miejscu ;]

Przejdę do problemu:

Jestem posiadaczem Rejestratora Avtech AVC760. I odnośnie jego mam pytanie.

Na początek: jest on umieszczony w jednym budynku wraz z 4 kamerami. Zależy mi na tym aby jednocześnie przesłać bezprzewodowo obraz video do drugiego budynku gdzie nie ma Internetu oddalonego ok. 150 m (Nadajnik + Odbiornik połączony z PC ???) oraz aby podgląd był jednocześnie w czasie rzeczywistym „W Internecie”(W miejscu gdzie jest rejestrator jest już Internet).
    Jeżeli jest to możliwe przy tym rejestratorze to jakiego typu dać Nadajnik/odbiornik lub czy jest jakiś rejestrator który takie coś obsłuży????

Daje rys poglądowy ;] ;p
    https://obrazki.elektroda.pl/1835082100_1300563674.jpg

Za każdą pomoc Bardzo dziękuję!

Pozdrawiam

0 11
  • #2 19 Mar 2011 21:54
    gigi-44
    Poziom 26  

Przesył bezprzewodowy sygnału Video
    Link Montowałem coś takiego i działa.

0
  • #3 19 Mar 2011 22:40
    jimasek
    Moderator - Sieci, Internet

Postawił bym link na dwóch access point-ach, jeżeli odległość jest większa niż 50m zastosował bym anteny zewnętrzne.

0
  • #4 20 Mar 2011 07:49
    Olexy71
    Poziom 20  

Nie ma sensu budować sieci wifi do podglądu w pomieszczeniu. Sygnał transmitowany przez internet jest dużo mniej użyteczny. Zastosuj nadajniki wizji do cctv w paśmie 2.4 lub 5.8 GHz. W pomieszczeniu zastosuj monitor/telewizor do odbioru sygnału. Z wyjścia spot puść sekwencję obrazów lub obraz w podziale na 4 kanały. Będziesz miał wizję z prędkością 25 kl/s i jakość jak przy rejestratorze.

0
  • #5 20 Mar 2011 13:20