Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Tv plazma 50" Hd Ready

23 Mar 2011 16:28 3619 21
  • Poziom 11  
    Witam,
    szukam tv.
    Z tego co do tej pory wyczytałem (od 2 dni szukam tv ;) ) to ma to być 50" plazma HD Ready.

    Po długich przemyśleniach zostały 2 model:
    LG 50PJ350 - 2200 zł
    Panasonic TX-P50X20 - 2500 zł

    Jakość dźwięku pomijam (mam 1+2+2 głośniki).


    Czy warto dopłacać do Panasonica te 300 zł (jeśli ta sama klasa, to po co ;) )?

    W sumie czytając internet nie idzie dojść który model jest sensowniej kupić...
    Niestety nie mam jak ich porównać (byłem w dwóch sklepach, brak któregokolwiek modelu, nawet w innych rozmiarach).

    Ewentualnie jaki inny model do ok. 2600 zł ;)

    Z góry dzięki za odpowiedź.
    Tv zamawiać będę przez internet "na dniach"
    Pozdrawiam
    rychu888
  • Poziom 15  
    Panasonic w Polce rządzi, więc obojętnie gdzie będziesz szukał, każdy powie "bierz Panasonic'a".

    Zastanów się nad: PS-50C530 - FullHD, więc może...
  • Poziom 11  
    Hmm,
    z full hd się wyleczyłem ;] - nic nie daje sygnału hd oprócz blue ray, gier ps3, lapka --> hdmi --> tv.
    Nic z tego nie będzie używane, także po co przepłacać ;)
  • Poziom 38  
    rychu888 napisał:
    Czy warto dopłacać do Panasonica te 300 zł
    Warto.
    Oprócz LG 50PJ350 jest jeszcze SAMSUNG PS-50C530
  • Poziom 11  
    Witam,
    za samsunga podziękuje - kolejną kasę musiałbym dopłacać do full hd, którego nie wykorzystam...

    Poza tym, słyszałem, że samsungi buczą...
  • Poziom 38  
    Ja słyszałem, że Panasonic'i bzyczą, SAMSUNG'i buczą i mają zielone duchy, a LG mają zimne luty :D

    Pomyliłem SAMSUNG'i ;)
    Miał być SAMSUNG PS50C430
  • Poziom 11  
    Heh, mistrz ciętej riposty ;).

    Rzeczywiście ten samsung jest ok.

    http://hdtelevizija.com/2010/06/03/recenzija-plazma-lg-infinia-42pj350-106-cm/12/

    http://hdtelevizija.com/2010/08/07/recenzija-plazma-samsung-ps42c450-106-cm/11/

    http://hdtelevizija.com/2010/03/15/recenzija-plazma-panasonic-tx-p42x20e-107-cm/14/

    Więc o ile lg ma brązowy medal to samsung i panasonic mają srebrne z rekomendacjami zakupu (samsung - wysoce polecany; panasonic - najlepszy zakup).

    Między innymi w związku z tym z modelu lg pj350 się wyleczyłem.

    Jestem w sumie zdecydowany na panasonica (nie wiem czemu jakoś nie mogę zaufać samsungowi - może dlatego, że obecny mi się właśnie zepsuł ;/ )

    Inną kwestią niż wybór modelu, jest czas kiedy kupić.

    Czytałem, że generalnie nowe serię zaczną wchodzić w II kwartale 2011 r. jest sens czekać (rzeczywiście obniżą się ceny dotychczasowych serii czyli np. Panasonica X20)? Ewentualnie ktoś coś słyszał o następcy X20? Ile mniejwięcej musiałbym czekać (pierwotnie chciałem kupić tel w przeciągu 2 tygodni) aby ceny się obiżyły?? ;d


    Z góry dzięki za odp ;)

    Pozdrawiam
    rychu888
  • Poziom 38  
    Z HD Ready nowy model to TX-P50C3 i według mnie to byłby najlepszy wybór.
    Kiedyś zastanawiałem się nad TX-P50X20 HD Ready, ale mam 42 cale z HD Ready i zmieniam na TX-P50U30E z Full HD


    Co do SAMSUNG'a to też nie mam zaufania jeśli chodzi o plazmy bo LCD robi bardzo dobre.
  • Poziom 11  
    A kiedy mniej więcej kupujesz (podejrzewam, że znasz się kiedy cena będzie najniższa ;) ).

    Bo przy 2500 zł już 200 zł robi różnicę (przy 4000 zł 200zł (procentowo) już nie wiele znaczy ;) )
  • Poziom 38  
    Kupuję w czerwcu bo mojego 42' oddaję rodzinie także będę bez TV, a ceny najniższe zawsze są w grudniu i styczniu.
  • Poziom 15  
    Ceny najniższe w grudniu/styczniu? Skąd to wziąłeś? Mam porównanie Sharpa 40le810 i 824. Grudzień ceny odpowiednio ok. 3300 i ok. 4000, teraz można już dostać w MM i innych po 2500 i 3200...

    Najlepszy czas na zakup jest teraz- do końca miesiąca, bo potem święta i może być różnie, później to koniec maja-sierpień, gdzie jest zastój w handlu, więc sprzedawcy trochę schodzą z marży (wyjątkiem są lata, w których jest duża impreza sportowa- olimpiada, ME, MŚ w piłce).
    Nowe modele przeważnie wchodzą do sprzedaży w kwietniu, jest to związane z okresem rozliczeniowym wielu firm (1.04-31.03)
  • Poziom 11  
    Przegladam net (http://www.panasonic.com/promos/ces/2011/products/viera-landing.aspx) i model zaproponowany TX-P50C3 to chyba lcd...
    następcą x20 będzie x3 ;)

    Ktoś wie kiedy te tv beda w ofercie - może wtedy x20 stanieje ;). W sumie jak dla mnie najwazniejszy powod dlaczego mialyby tv staniec - bo wchodzi nowa seria ;]

    edit: chociaz tu
    http://www.ceneo.pl/5772469?se=fikYLx6rSYvkQn...JD_H4ZjbMHZt&gclid=CJPZi6G46KcCFY0hfAodphr3bQ
    jest, ze to plazma

    co wybrac TX-P50C3 czy TX-P50X20 a moze czekac na x3??
  • Poziom 15  
    Poczekaj. Panasonic już kiedyś wprowadził nowsze modele, które były lepsze i tańsze od starszych. Wiem, bo sam kupiłem drogiego PV80, a rok później się załamałem, jak popatrzyłem na ceny...
    Prawdopodobnym powodem był wzrost sprzedaży, co za tym idzie spadek kosztów produkcji.

    Tx-P50C3- to na pewno plazma: http://www.panasonic.pl/html/pl_PL/Produkty/T...plazmowe/TX-P50C3/overview/7166560/index.html
  • Poziom 38  
    Telewizor Plazmowy Panasonic TX-P50C3

    @acton777, sklepy zawsze spuszczają z ceny w grudniu i styczniu dlatego, że w grudniu są święta i każdy chce sprzedać jak najwięcej i robią promocje, a w styczniu bo nie sprzedali w grudniu.
    Oczywiście w lutym i marcu może można kupić taniej chociaż z moich obserwacji wcale tak nie jest. Poza tym najczęściej już nie ma modeli z poprzedniego roku bo zostały sprzedane, a od początku marca wchodzą nowe modele na rok bieżący.
    Za ile kupiłeś swojego PV80 i kiedy :?:

    Modeli z lat 2009 i 2010 nie polecam bo z czasem gubią czerń do czego Panasonic się przyznał.
  • Poziom 11  
    @axelakis

    Mógłbyś dać źródło o tym, że Panasonici z 2010 tracą czerń ? Słyszałem o tym, że serie z 2009 gubiły, ale żeby z 2010 to nie słyszałem...
  • Poziom 38  
    Faktycznie utrata czerni dotyczy modeli z 2009 roku chociaż znalazłem także dane o latach 2008/2009
  • Poziom 15  
    axelakis napisał:
    Telewizor Plazmowy Panasonic TX-P50C3

    @acton777
    Za ile kupiłeś swojego PV80 i kiedy ?


    Kwiecień 2008- 42pv80, za ok. 3500 (po długich poszukiwaniach, cena super promocyjna), koniec sierpnia- początek września 2008 ten model kosztował ok. 2600 :( Teraz Panasonica 42' HDReady można dostać za 1700.

    Rok, w którym były ME w Austrii/Szwajcarii i Olimpiada w Chinach...
  • Poziom 38  
    acton777 napisał:
    Kwiecień 2008- 42pv80, za ok. 3500 (po długich poszukiwaniach, cena super promocyjna), koniec sierpnia- początek września ten model kosztował ok. 2600 :(
    Ten sam model -> 21 grudzień 2008 w sklepie neo24 za 2099 zł. W styczniu już był w wyższej cenie, a w lutym 2009r zniknął z rynku.
    Na początku marca pojawiły się nowe modele.

    Jak już wcześnie pisałem zamieniam go na TX-P50U30E lub jeśli nie stanieje to na jakiegoś z matrycą neoPDP bo różnica w cenie obecnie jest niewielka.
  • Poziom 11  
    Witam,

    telewizor powinienem zakupić w ciągu kilku najbliższych dni. Jestem zdecydowany na Panasonic TX-P50X20.

    W związku z tym:
    Proste (mam nadzieję ostatnie ) pytania:
    1)Czy ten tv będzie ok dla kogoś kto do tej pory miał crt 32".
    2)Czy wybór będzie przynajmniej dość optymalny (w tej cenie można by kupić lg pj350, pj550, pk350, samsung PS51D450, PS50C450, Panasonic TX-P50C3E) - panasonic przekonuje marką (jakością obrazu) i tym, że ma 2 x euro (obecny sprzęt jest tak podłączony do tv - wykorzystuje 2 x euro i 1 x component).


    Z góry dzięki za odp.


    Niestety nie ma czasu już czekać na nowe modele (no może jeszcze ze 3 dni).


    Pozdrawiam
    rychu888
  • Poziom 38  
    Nie czekaj tylko kupuj.
    Kilka dni temu w sklepie dla idiotów porównywałem dwie plazmy Panasa, TX-P46U20 Full HD z TX-P50C3E HD Ready 1024x768 i praktycznie nie widziałem różnicy w obrazie.
    Trochę to dziwne bo różnica powinna być widoczna na korzyść TX-P46U20

    Za nimi stał LED TX-L42D25E z panelem IPS, obraz bajka :D
  • Poziom 1  
  • Poziom 11  
    C3 mówisz...

    W czym jest lepsze? (generalnie seria C jest niższa niż X ... - tak rozumiem te serie Panasonica...)

    Z góry dzięki za odp czemu C3 lepsze od X20 ;)

    Pozdrawiam