Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Efekt gitarowy, pare pytań

24 Mar 2011 12:04 1949 7
  • Poziom 11  
    Witam, od jakiegoś czasu czytam o efektach domowej roboty. Jako że posiadam multiefekt chciał bym zrobić sobie własną kostkę:) Jednak w dziedzinie takich prac jestem co tu dużo mówić zielony, lutowało się kilka rzeczy i kiedyś w szkole zrobiłem płytkę... Więc interesował by mnie efekt Sans Amp GT-2 ze strony http://www.tonepad.com/project.asp?id=22 Tyle że jest on jako advenced więc chyba sobie daruje(Napiszcie czy on na prawdę jest dla advenced) Więc pytanie pierwsze , jaki efekt byście mi polecili, dla kolesia żółtodzioba z dziedzyny elektroniki ? Chodzi mi tu o ciężki przester do metalu. Najlepiej jak toś zrobił i może mi szczerze polecić że działa i jest okej. Pytanie drugie czy np jak mam listę to tego wyżej wymienionego efektu na stronie tonepad i dam ją w sklepie to sprzedawca będzie wiedział o co chodzi? Będzie wiedział co to jest Pots, capacitors? Trzecie pytanie , co oprócz rzeczy wymienionych w liście trzeba kupić, np kabelki jakie? Narzędzia w domu posiadam .Proszę o pomoc:)
  • Poziom 20  
    Efekt podany przez Ciebie nie jest przesadnie skomplikowany, ma dość dużo elementów - to tyle jeżeli chodzi o jego skomplikowanie. Jak wiesz, jak poprawnie zrobić płytkę i jak lutować, to powinieneś dać sobie z tym radę.

Co do ciężkich przesterów metalowych - mogę polecić Guv'Nor (o ile się nie mylę jest na tamtej stronie), dość ciężko brzmi i jest dość prosty. Osobiście tego nie robiłem (słyszałem sample i czytałem opinie), ale robiłem przestery o podobnym stopniu skomplikowania i się udało, więc też nie powinno być z tym problemu.

Co do wiedzy sprzedawców ;) ja bym zakładał wiedzę zerową z zakresu j. angielskiego :D, więc polecam wszystko dać po polsku. Uniknie się zbędnych komentarzy, zniechęcenia itp.