Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Avensis usterka EMPS - błąd C1555 po zapięciu czujnika kąta skrętu.

24 Mar 2011 17:55 6936 12
  • Użytkownik usunął konto  
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 16  
    Mitsubishi: Steering angle SNS.out of range
    Toyota: Motor relay welding failure
    HONDA: C1555 = EMPS ECU Malfunction
    (Electric Motor Power Steering (EMPS) Electronic Control Unit (ECU))
  • Użytkownik usunął konto  
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Pomocny post
    Poziom 34  
    Może czujnik nie "widzi "pracy maglownicy.
  • Pomocny post
    Poziom 16  
    After a PSCM or steering column replacement, it may be necessary to use a scan tool needs to calibrate the center position of the steering wheel position sensor, select the "steering tuning" for the vehicle, or calibrate the center position of the steering shaft torque sensor.

    ELECTRIC POWER STEERING DIAGNOSTIC TIPS

    The steering wheel position sensor determines the "on center" position. This is used to keep return assist from going over center once a turn is completed. The GM unit is 5 volt dual analog triangle signal device with a valid signal voltage range of 0 to 5 volts. The sensors signal 1 and signal 2 voltage values will increase and decrease within 2.5 to 2.8 volts of each other as the steering wheel is turned. This information can be very useful during diagnosis.
    Może jakieś napiecia podałbyś z czujnika albo wskazania diagnoskopu.Coś lapidarny dziś jesteś.
    http://www.scribd.com/doc/8679494/2007-Toyota-Yaris-Repair-Manual-27-Power-Steering
    Może też leżeć sterownik.Tenże link wskazywał by na typowa przypadłość
    http://car-ecu-repair.com/toyota/power-steering-control-unit-51/
    Analizując błędy to będzie ginący plus PIG w ecu.
    Czujnik to zmyła.Zapewne bez niego sterownik widzi kierownice na wprost i nie aktywuje przekaznika.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    Poziom 16  
    Zobacz jak odbiega wartość TRQ3.Trzy sygnały z czujnika przy czym kazdy ma skalibrowane swoje napięcie na punkt zero.Porownalbym miernikiem woltaż z diagnoskopem.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    Poziom 16  
    Kalibracja się nie uda.Zbyt ładnie wszystko gra na TRQ jeden i dwa. 2 volty to za duża odchyłka.Powinno oscylować wokół 2,5v
  • Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    Poziom 16  
    Doprowadz do porządku tę sprawę a załozę się,że wszystko będzie dobrze.
    Podałbym na TRQ3 napięcie pożądane i wszystko będzie jasne.W tym przypadku 2,63v-to próba statyczna.Mostkując TRQ2 i TRQ3 zamiast C15555 pewnie pojawi się błąd kalibracji.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto