Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes Vito 2.2 cdi sterownik silnika

24 Mar 2011 20:54 12860 12
  • Poziom 34  
    Mercedes Vito 2.2 cdi sterownik silnika
    Mercedes Vito 2.2 cdi sterownik silnika
    Na początku przepraszam za zła jakość zdjęć. W ciągu roku w ten sam sposób co na zdjęciach spaliły się dwa sterowniki. Czym to może być spowodowane?? Na pewnym portalu aukcyjnym znalazłem taki sam jak mi jest potrzebny, lecz jest to tylko sam sterownik. Więc bez ominięcia immobilizera się nie obejdzie. I tu moje drugie pytanie czy któryś z kolegów dałby rade je ominąć lub chociaż podpowiedzieć jak to zrobić?
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 20  
    No nie ma problemu można to zrobić.
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 2  
    witam. polecam sprawdzić stronę elektronika.renado.pl chłopaki znają się na rzeczy, mojego merca uruchomili bez problemu. z tego co wiem mają jakieś emulatory dzięki którym możesz odpalić autko. pozdrawiam
  • Poziom 34  
    Kolego Hollow ja wiem, że to nie stanowi problemu dla osób które znają się na tym. Z chęcią skorzystałbym z Twojej pomocy gdybyś mieszkał bliżej mnie. Odległość to ładnych paręset km. Zresztą z immobilizerem jakoś będę musiał sobie poradzić i może kogoś bliżej znaleźć. Bardziej mnie martwi czemu już drugi sterownik tak się spalił. Cała wiązkę elektryczna prześledziłem już chyba 3 razy i nie znalazłem nigdzie żadnego uszkodzonego przewodu, który by zwierał do masy.
  • Poziom 42  
    Popalone ściezki , to skutek , szukać trzeba przyczyny i napewno nie jest ona w ECU! Zdjęcie słabe , może lepsze wrzuć lub napisz na jakie piny ten " zespół " pożarowy wychodzi i co jest nimi sterowane z osprzętu silnika? Tam nakleży szukać przyczyny!
  • Poziom 34  
    Przepraszam, ale lepsze zdjęcia i coś więcej będę mógł dać dopiero jutro. Vito zostało przyciągnięte do mnie z innego zakładu, gdzie po naprawie zerwanej świecy żarowej zabrali się za naprawę wentylatora chłodnicy. I z tego co mi powiedziano chcieli go sprawdzić na krótko więc ściągnęli wtyczkę i złączyli dwa przewody ze sobą. I wtedy podobno poszedł dymek spod tapicerki. Nawet nie wiem które przewody złączyli.
    Mam nadzieje ze teraz jakoś lepiej będzie to wszystko widać.
    Mercedes Vito 2.2 cdi sterownik silnika
    Mercedes Vito 2.2 cdi sterownik silnika
    Mercedes Vito 2.2 cdi sterownik silnika
    Sterownik pokazywałem dwóm elektronikom samochodowym u siebie w mieście. Jeden stwierdził że to wina przewodów dochodzących do wtryskiwacz, które to mają przetartą izolacje i zwierają do masy. Z kolei drugi powiedział że ktoś musiał odwrotnie podłączyć klemy na akumulatorze. I przez to kondensator wysadził i rozlał się z niego elektrolit. I teraz któremu wierzyć? Mam nadzieje że coś więcej mi doradzicie.
  • Poziom 42  
    Nie znam tego sterownika , foto faktycznie nieczytelne. Jeżeli ta dolna wtyczka i jej piny , sa miedzy innymi do sterowania wtrysków , to na okablowaniu ich należy szukać nieprawidłowości!
  • Poziom 12  
    Standart w vito cdi jak dobrze poszukasz to znajdziesz wiązkę silnika przecierającą sie o karoserię hehe powodzonka
  • Poziom 24  
    Ta usterka najczęściej chyba jest powodem przetarcia kabli: albo zaraz po przejściu do komory silnika (górna część amora ), albo przewody cz-ka wałka rozrządu. Często kiedy z pod wtrysku ucieka komprecha i uchodzi właśnie szczeliną na przewody tego czujnika, zmiękczając ich izolację i robi się spinol:(
    Czujnik jest pod metalowym deklem nad wtryskami, a przewody chyba w dodatkowej koszulce.

    Czytanie kluczy można pominąć emulatorem, ale wymaga to mimo wszystko przeprogramowania pamięci sterownika silnika.
  • Poziom 34  
    Samochód już dawno poszedł, ale temat mnie nadal interesuje. Troszkę jeszcze pogrzebałem w nim i porobiłem dobre przejścia masowe bo na niektórych oczkach zaczynało być już zielono. Przetarci przy wtryskiwaczach nie było tak jak i przy czujniku. Co do czytania klucza klient przysłał sam jakiegoś fachowca który coś tam kupił wstawił jakieś pudełeczko do środka sterownika polutował pokombinował a i tak nie chodziło. Później jak się jeszcze okazało coś schrzanił w tym "nowym" sterowniku. Co do palenia się sterownika to zastanawiam się czy mógłby mieć na to wpływ wentylator chłodnicy. W instalacji wentylatora są dwa przekaźniki załączają pierwszy i drugi bieg. Tutaj było już troszkę inaczej, też są dwa przekaźniki ale na jednym wychodziło tak że po tym jak czujnik temperatury złącza piny od niego to mostkuje się w tym momencie plus z minusem. Mam nadzieję że w miarę zrozumiale opisałem.