Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
TermoPasty.plTermoPasty.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes ML w163 320 benzyna- rano ciężko odpala

24 Mar 2011 21:11 7353 13
  • Poziom 12  
    Witam
    Mam mały problem otóż jak samochód postoi przez noc to muszę długo kręcić rozrusznikiem (10 s) zanim zapali odkręciłem rurkę zasilającą listwę wtryskiwaczy i była tam niewielka ilość paliwa. Aby wykluczyć awarię elektryki (zapłon itp) spróbowałem choć tego nie praktykuję odpalić awaryjnie na gazie , samochód zapalił. Diagnostyka nie wykazała błędów w silniku.
  • TermoPasty.plTermoPasty.pl
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    No to już sporo sobie sobie odpowiedziałeś, trzeba by zmierzyć ciśnienie paliwa.
  • TermoPasty.plTermoPasty.pl
  • Poziom 20  
    Bo nie zawsze szuka się błędu. Może wartości rzeczywiste wypadało by sprawdzić w trakcie rozruchu, albo poszukać lejącego wtrysku.
  • Poziom 12  
    Cytat:
    No to już sporo sobie sobie odpowiedziałeś, trzeba by zmierzyć ciśnienie paliwa


    Myślałem o tym ale czy przy zbyt małym ciśnieniu nie było by problemów z jazdą na Pb ? U mnie taki problem nie występuje na paliwie jeździ dobrze , nie brakuje go nawet przy 6000 obr.
  • Poziom 20  
    Sprawdź kąt zapłonu i czas wtrysku na zimnym. Bo to się najczęściej przestawia gdy jest LPG.
  • Poziom 20  
    Sprawdź ciśnienie paliwa i zawór zwrotny. Po zgaszeniu powinien trzymać ciśnienie.
  • Poziom 12  
    Wyczerpałem już wszystkie możliwości , wymieniłem filtr paliwa , wstawiłem zawór zwrotny na przewodzie zasilajacym listwę wtryskową i dalej to samo w listwie rano brak paliwa i ciśnienia jedyna mozliwość jaka mi przychodzi do głowy to to że wtryskiwacze nie trzymają i powolutku puszczają paliwo czy to możliwe? Jak sprawdzić wtryski czy trzymaja? No i czy diagnostyka nie wykazala by takiego blędu?
  • Moderator na urlopie...
    piotrfire napisał:
    wstawiłem zawór zwrotny na przewodzie zasilajacym listwę wtryskową


    Kolego coś kręcisz. Skoro wstawiłeś zawór zwrotny, to nie ma prawa puszczać spowrotem. Dobry ten zawór? A na diagnostykę możesz pojechać (nie zaszkodzi), być może się coś zapamiętało. A samą szczelność wtryskiwaczy można sprawdzić, ale to dużo roboty i najlepiej by podłączyć pod tester (już wymontowane na stole), bo każdy może trzymać ciśnienie a np. po 5 min pracy cewki już może przepuszczać. Są w testerach specjalne do tego funkcje, więc nie wiem czy warto Ci się za to brać (wiedza/koszty/sprzęt). Nie lepiej Ci oddać auto do ASO a samemu zarobić w swoim zawodzie przez ten czas? Ty byś był zadowolony, że auto hula i ASO, że ma robotę. Pozdrawiam.
  • Poziom 12  
    Cytat:
    Kolego coś kręcisz. Skoro wstawiłeś zawór zwrotny, to nie ma prawa puszczać spowrotem. Dobry ten zawór? A na diagnostykę możesz pojechać (nie zaszkodzi), być może się coś zapamiętało


    Zanim oddam auto chciałem wyeliminować wszystkie proste awarie , zawór nowy ze sklepu , diagnostyka nie wykazała błędu dlatego zapytałem czy można w prosty sposób sprawdzić wtryskiwacze. Teraz wiem że nie , więc zostaje serwis może nie ASO ale serwis.
  • Poziom 2  
    Witam,mam ten sam problem i mój szwagier w swoim ml 320 też go ma,czy jest już u ciebie rozwiązany,jeśli tak to prosze o rade
  • Moderator na urlopie...
    colt181 napisał:
    ,mam ten sam problem i mój szwagier w swoim

    A wujka mechanika czasami nie masz? Masz kilka podpowiedzi w wątku! Czytasz, sprawdzasz u siebie i dopiero zakładasz nowy temat, opisując wszystko!
  • Poziom 2  
    Mam wujka mechanika ,ale nie jest taki mądry jak TY ,a mnie jak nikt nie pyta to milcze.∑
  • Poziom 39  
    Skoro zadajesz pytanie na forum to do wszystkich a nie tylko do wybranych.
    colt181 napisał:
    Mam wujka mechanika ,ale nie jest taki mądry jak TY ,a mnie jak nikt nie pyta to milcze.∑
  • Poziom 12  
    Problem rozwiązałem wymieaniając pompę paliwową