Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Mercedes ML w163 320 benzyna- rano ciężko odpala

24 Mar 2011 21:11 8016 13
  • Level 13  
    Witam
    Mam mały problem otóż jak samochód postoi przez noc to muszę długo kręcić rozrusznikiem (10 s) zanim zapali odkręciłem rurkę zasilającą listwę wtryskiwaczy i była tam niewielka ilość paliwa. Aby wykluczyć awarię elektryki (zapłon itp) spróbowałem choć tego nie praktykuję odpalić awaryjnie na gazie , samochód zapalił. Diagnostyka nie wykazała błędów w silniku.
  • VIP Meritorious for electroda.pl
    No to już sporo sobie sobie odpowiedziałeś, trzeba by zmierzyć ciśnienie paliwa.
  • Level 20  
    Bo nie zawsze szuka się błędu. Może wartości rzeczywiste wypadało by sprawdzić w trakcie rozruchu, albo poszukać lejącego wtrysku.
  • Level 13  
    Quote:
    No to już sporo sobie sobie odpowiedziałeś, trzeba by zmierzyć ciśnienie paliwa


    Myślałem o tym ale czy przy zbyt małym ciśnieniu nie było by problemów z jazdą na Pb ? U mnie taki problem nie występuje na paliwie jeździ dobrze , nie brakuje go nawet przy 6000 obr.
  • Level 20  
    Sprawdź kąt zapłonu i czas wtrysku na zimnym. Bo to się najczęściej przestawia gdy jest LPG.
  • Level 20  
    Sprawdź ciśnienie paliwa i zawór zwrotny. Po zgaszeniu powinien trzymać ciśnienie.
  • Level 13  
    Wyczerpałem już wszystkie możliwości , wymieniłem filtr paliwa , wstawiłem zawór zwrotny na przewodzie zasilajacym listwę wtryskową i dalej to samo w listwie rano brak paliwa i ciśnienia jedyna mozliwość jaka mi przychodzi do głowy to to że wtryskiwacze nie trzymają i powolutku puszczają paliwo czy to możliwe? Jak sprawdzić wtryski czy trzymaja? No i czy diagnostyka nie wykazala by takiego blędu?
  • Moderator on vacation ...
    piotrfire wrote:
    wstawiłem zawór zwrotny na przewodzie zasilajacym listwę wtryskową


    Kolego coś kręcisz. Skoro wstawiłeś zawór zwrotny, to nie ma prawa puszczać spowrotem. Dobry ten zawór? A na diagnostykę możesz pojechać (nie zaszkodzi), być może się coś zapamiętało. A samą szczelność wtryskiwaczy można sprawdzić, ale to dużo roboty i najlepiej by podłączyć pod tester (już wymontowane na stole), bo każdy może trzymać ciśnienie a np. po 5 min pracy cewki już może przepuszczać. Są w testerach specjalne do tego funkcje, więc nie wiem czy warto Ci się za to brać (wiedza/koszty/sprzęt). Nie lepiej Ci oddać auto do ASO a samemu zarobić w swoim zawodzie przez ten czas? Ty byś był zadowolony, że auto hula i ASO, że ma robotę. Pozdrawiam.
  • Level 13  
    Quote:
    Kolego coś kręcisz. Skoro wstawiłeś zawór zwrotny, to nie ma prawa puszczać spowrotem. Dobry ten zawór? A na diagnostykę możesz pojechać (nie zaszkodzi), być może się coś zapamiętało


    Zanim oddam auto chciałem wyeliminować wszystkie proste awarie , zawór nowy ze sklepu , diagnostyka nie wykazała błędu dlatego zapytałem czy można w prosty sposób sprawdzić wtryskiwacze. Teraz wiem że nie , więc zostaje serwis może nie ASO ale serwis.
  • Level 2  
    Witam,mam ten sam problem i mój szwagier w swoim ml 320 też go ma,czy jest już u ciebie rozwiązany,jeśli tak to prosze o rade
  • Moderator on vacation ...
    colt181 wrote:
    ,mam ten sam problem i mój szwagier w swoim

    A wujka mechanika czasami nie masz? Masz kilka podpowiedzi w wątku! Czytasz, sprawdzasz u siebie i dopiero zakładasz nowy temat, opisując wszystko!
  • Level 2  
    Mam wujka mechanika ,ale nie jest taki mądry jak TY ,a mnie jak nikt nie pyta to milcze.∑
  • Level 39  
    Skoro zadajesz pytanie na forum to do wszystkich a nie tylko do wybranych.
    colt181 wrote:
    Mam wujka mechanika ,ale nie jest taki mądry jak TY ,a mnie jak nikt nie pyta to milcze.∑
  • Level 13  
    Problem rozwiązałem wymieaniając pompę paliwową