Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW golf 3 1,8 93rok benzyna/gaz gaśnie podczas jazdy na benzynie

sqarto 25 Mar 2011 21:49 5480 15
  • #1 25 Mar 2011 21:49
    sqarto
    Poziom 8  

    witam mam problem tego typu że samochód gaśnie mi podczas jazdy na benzynie po przejechaniu ok kilometra po czym trzeba chwilę odczekać i odpalić ponownie,natomiast na gazie jeździ normalnie bez problemu. Co może być przyczyną owej usterki???

    0 15
  • #2 26 Mar 2011 10:45
    dino777
    Poziom 25  

    może czas na regenerację reduktora?? jaka instalacja??

    0
  • #3 26 Mar 2011 11:04
    Regos
    Poziom 15  

    Słyszałem ,że tu pomaga reset sterownika silnika ECU.

    0
  • #4 26 Mar 2011 17:15
    sqarto
    Poziom 8  

    a jak zrobić taki reset???

    Dodano po 46 [sekundy]:

    i gdzie to się znajduję bo pierwszy raz o tym słyszę?

    0
  • #5 26 Mar 2011 18:32
    Regos
    Poziom 15  

    Nie wiem czy dobrze pamiętam, może internet więcej coś Ci pokaże. Odłącz akumulator na 15minut jak możesz i przejedź się potem kawałek. Nie powinien gasnąć.
    Odrazu mówie ,że to informacje zasłyszane i sam nie testowałem.

    0
  • #6 26 Mar 2011 20:02
    sqarto
    Poziom 8  

    ok dzięki, jutro się pobawię i potem napiszę jakie były efekty.Pozdrawiam

    0
  • #7 27 Mar 2011 22:13
    sqarto
    Poziom 8  

    Niestety odłączenie akumulatora nic nie dało.
    A może pompa daje zbyt małe ciśnienie albo może coś z przekaźnikiem?
    Jak zdjąłem przewód od paliwa to cały czas podawał. Może ktos ma jeszcze jakieś pomysły?

    Dodano po 49 [minuty]:

    Chciał bym prze[rosić za wprowadzenie w błąd gdyż rok produkcji to 92 a nie 93. Bardzo przepraszam za pomyłkę. Czy ktoś mógł by mi pomóc w związku z uporaniem się z owym problemem???

    0
  • #8 27 Mar 2011 22:29
    marcel126
    Poziom 13  

    Wydaje mi się że filtr paliwa do wymiany

    0
  • #9 27 Mar 2011 22:39
    grul
    Poziom 9  

    stawiam na filtr paliwa albo na elektrozawór, być może też coś być ze sterownikiem instalacji gazowej... albo już sama pompa zawodzi?

    0
  • #10 27 Mar 2011 23:37
    ociz
    Moderator Samochody

    Miałem to samo i to nawet w tym samym roczniku, pół dnia jeździłem z manometrem przyczepionym do wycieraczki szyby i dodatkowymi kontrolkami aż w końcu raczył zgasnąć po tym jak zginęło zasilanie na pompie paliwa.
    Winny był uszkodzony przewód gdzieś na podłodze między przekaźnikiem a pompą. Nie dochodziłem już dokładnie gdzie bo mi się nie chciało wykładzin wyciągać tylko dałem nowy przewód.

    0
  • #11 31 Mar 2011 17:08
    sqarto
    Poziom 8  

    Sterownik instalacji gazowej??? A gdzie to się znajduję???

    0
  • #12 31 Mar 2011 19:56
    ociz
    Moderator Samochody

    Nie wstyd Ci zadawać takie pytania mając specjalizację "elektromechanik"?

    0
  • #13 31 Mar 2011 21:36
    sqarto
    Poziom 8  

    Kto pyta nie błądzi prawda

    Dodano po 1 [godziny] 12 [minuty]:

    Ok już znalazłem, trochę się zakręciłem z tym sterownikiem. Rozebrałem to i generalnie większość elementów na płytce jest spalona. Ogólnie poprzedni właściciel miał duży problem z instalacją elektryczną przy czym miał spaloną skrzynkę bezpieczników i deskę rozdzielczą gdzie przy wymianie tych części i poprawkach instalacji nie widziałem żeby kable czy kostka była uszkodzona czy zaśniedziała. Podejrzewam że po wymianie powinno być dobrze. A wracając do tego co napisał kolega pytając czy mi nie wstyd, chciałem zauważyć że sterownik instalacji gazowej to jest to samo co kontroler sondy lambda dlatego też trochę się zakręciłem. Przepraszam i pozdrawiam kolegę. W sobotę napiszę co dało usunięcie usterek. Pozdrawiam

    0
  • #14 02 Kwi 2011 16:41
    sqarto
    Poziom 8  

    Witam ponownie, wymieniłem dziś sterownik instalacji gazowej i nadal to samo, przystępuję teraz do wyjęcia całej instalacji paliwowej i zobaczymy czy wszystko tam gra, a jeśli nie to nie mam już pomysłu co to może być...???

    0
  • #15 02 Kwi 2011 18:24
    ociz
    Moderator Samochody

    Zrób tak jak ja, miałem o tyle gorzej że po zatrzymaniu się dawał się bez problemu uruchomić. Najpierw jeździłem z manometrem i kontrolkami podłączonymi jedna do zasilania cewki WN druga do pompy paliwowej. Jak zginęło zasilanie na pompie to już potem z 4 kontrolkami jeździłem, podpiętymi przy pompie, przed przekaźnikiem pompy, zaraz za nim i na jego sterowaniu.
    Tu możliwe też że masz dołożony dodatkowo przekaźnik wyłączający pompę podczas pracy na LPG.

    0
  • #16 03 Sty 2012 18:15
    juniorow
    Poziom 1  

    Witam.

    Wracam do tematu.

    Ja mam również ten sam problem z moim Golfem.
    1.6 benzyna+gaz, 101 KM.

    parę miesięcy temu gaśnięcie zaczęło się już notoryczne, mniej więcej raz w tygodniu, więc wymieniłem czujnik halla.
    Podobno to najczęstsza przyczyna nagłęgo gaśnięcia.

    Po wymianie czujnika problem znikł na jakieś 4 miesiące.
    Teraz znowu zaczyna się pojawiać. W ciągu ostatniego miesiąca zgasł mi 2 razy.
    Objawy identyczne jak wcześniej. Gaśnie nagle, nawet podczas jazdy.
    Później przez ok 5 min. nie mogę go odpalić.

    Czy ktoś ma jakieś pomysły?

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo