Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

New Holland 8340 97r kody błędów

mazda323c 11 Jul 2011 10:12 100181 144
Wago
  • #31
    User removed account
    Level 1  
  • Wago
  • #32
    skorbi
    Level 27  
    Witam. Myśle, że schematy instalacji elektrycznej wiele by wniosły do sprawy. Z ich czytaniem nie mam żadnych problemów. Z wykształcenia jestem inż. elektronikiem, a z WF też byłem dobry. :D W życiu naprawiłem już wiele urządzeń elektronicznych- nawet tych najbardziej skomplikowanych, lecz naprawa ciągnika jest dla mnie nowym wyzwaniem. Jeśli Kolega może podesłać schematy, to byłbym bardzo zobowiązany. Pisząc o diagnozowaniu poprzez łącze diagnostyczne, miałem na myśli podpięcie pod to gniazdo zewnętrznego, specjalistycznego komputera, który korzysta ze swojego wyświetlacza. Pozdrawiam. SKORBI.
  • #33
    User removed account
    Level 1  
  • #34
    Quake81
    Level 10  
    wal-ker dzięki za pomoc ,szkoda ze tacy fachowcy wyjeżdzają za granice a u nas z serwisem to szkoda gadać,ogolnie to szukam jakieś serwisówki do TM 190,pozdrawiam...
  • #35
    User removed account
    Level 1  
  • #36
    skorbi
    Level 27  
    Witam. Serdecze podziękowanie dla Kolegi "wal-Ker". Schematy połączen będą bardzo pomocne. Ciągnik jest 70 km od mojego miejsca zamieszkania, więc zajrzę do niego pod koniec tygodnia. O wynikach postaram się poinformować. Pozdrawiam. SKORBI.
  • #37
    skorbi
    Level 27  
    Witam ponownie. Skany połączeń kompa(skan1), oraz zespołu wyświetlaczy(skan2) są nieczytelne. Nie można z nich odczytać opisów i nazw połączeń. A jest to bardzo ważne. Może Kolega dysponuje lepszym skanem tej części schematu, to bardzo bym prosił. Po poprawieniu ppołączeń na złączkach biegi można załączać, ale na wyświetlaczu pojawia się błąd E41, a ciągnik zachowuje się tak, jakby ciągle był zaciągnięty hamulec ręczny (cały czas pipka). Kontrolka od hamulca ręcznego nie gaśnie, tylko przygasa. Czy błąd E41 związany jest z czujnikiem hamulca ręcznego? Pozdrawiam. SKORBI.
  • #38
    User removed account
    Level 1  
  • Wago
  • #39
    skorbi
    Level 27  
    Witam. Bardzo dziękuję za dokładny opis problemu. Dzisiaj podjadę i sprawdzę. Na priva wysyłam adres, pod który poproszę o płyte z serwisówką. Skrzynia w ciągniku jest 16-to biegowa. Pozdrawiam. SKORBI. Diagnoza co do błędu E41 bardzo trafna. Po usunięciu przerwy w zaś. elektrozaworu błąd zniknął. Obecnie nie można wykonać kalibracji. Pojawia się błąd U28, mimo wielokrotnego wchodzenia do trybu kalibracji. Czego ten błąd może dotyczyć. Pozdrawiam. SKORBI.
  • #40
    User removed account
    Level 1  
  • #41
    miko 1996
    Level 10  
    Czy ktoś może mi pomóc - podczas włączania pokrętłem WOM wałek się nie włącza.
    New Holland 8340 1997rok.
  • #42
    olekpaw
    Level 10  
    TM 1440 z 2003 r range kommand , wskakuje na B 3 bieg, przy kalibracji dochodzi do C i wyskakuje błąd F1C. Pomocy.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Sory TM 140
  • #43
    User removed account
    Level 1  
  • #44
    kidu22
    Level 35  
    wal-ker dobrze że jesteś za granicą bo tutejsi właściciele starych lafiryndów chcieli by je naprawiac za półdarmo.
    Dzięki za pomoc w innych tematach zwłaszcza MF.
  • #45
    miko 1996
    Level 10  
    Na głównym wyświtlaczu miałem 8,ale wszystko wykasowałem.Teraz jest 0 a wałek nie działa.
  • #46
    User removed account
    Level 1  
  • #47
    olekpaw
    Level 10  
    tm 140 ,skrzynia range kommand.po uruchomieniu zapala się trzecia djoda na B.niemożna przełanczać biegów, podczas kalibracji dochodzi do C i wyskakuje F 1C. PROSZE O POMOC
  • #48
    miko 1996
    Level 10  
    Alternator działa- na wyświetlaczu pokazuje 14V.Wałek przestał działać gdy mechanik wymontował pompe tą z boku przy moście.
  • #49
    User removed account
    Level 1  
  • #50
    miko 1996
    Level 10  
    Dzięki bardzo sprawdze czy jest napięcie na tym przewodzie.Jeżeli będzie to się odezwę.
  • #51
    rassmuss
    Level 11  
    olekpaw wrote:
    tm 140 ,skrzynia range kommand.po uruchomieniu zapala się trzecia djoda na B.niemożna przełanczać biegów, podczas kalibracji dochodzi do C i wyskakuje F 1C. PROSZE O POMOC
    Nie skalibrujesz skrzyni jesli wyskakuja bledy. Najpierw musisz usunac wszystkie usterki, dopiero potem kalibrowac.
    A kalibracja jest opisana w instrukcji obslugi.
  • #52
    miko 1996
    Level 10  
    Wałek już działa odłączyłem zasilanie spaliło bezpiecznik ,wsadziłem nowy i działa tak jakby elektrozawór był zablokowany. Dzięki.
  • #53
    miko 1996
    Level 10  
    Wałek przestał działać, wyłączyłem go pokrętłem chciałem włączyć ponownie i lipa. Jak rozłącze wtyczke przy moście i włącze pokrętło to lampka wskazująca działanie wałka się zapala.Gdy połącze wtyczke i włącze pokrętłem lampka się nie pali (wałek nie chodzi) .
  • #54
    User removed account
    Level 1  
  • #55
    miko 1996
    Level 10  
    Żarówka się pali czyli instalacja jest ok.Czy podczas zdejmowania pokrywy mogą być jakieś problemy?

    Dodano po 3 [godziny] 46 [minuty]:

    Zdjąłem górną pompe.Podłączyłem prąd do wtyczki przy moście i podpiąłem żarówke do przewodów odłączonych od elektro żarówka się pali czyli prąd dochodzi do elektro.Czy jest to wina elektro i czy on jest naprawialny?
  • #56
    User removed account
    Level 1  
  • #57
    sachar111
    Level 10  
    witam. Posiadam traktor new holland 7740 97r. Czasami pokazuje mi się błąd E49, ktoś może wie co on oznacza?
  • #58
    User removed account
    Level 1  
  • #59
    sachar111
    Level 10  
    dzięki za szybką odpowiedź, a gdzie ten czujnik znajduje się?
  • #60
    sachar111
    Level 10  
    Mam problem z podnośnikiem, a mianowicie podnosi tylko do połowy lub wcale. Dopiero kilkukrotne poruszenie dźwigni od pozycji podnośnika sprawia że podniesie wtedy do oporu. Dodam jeszcze że olej hydrauliczny bardzo szybko się nagrzewa a ten układ posiada własną chłodnicę oleju. Traktor to new holland 7740 97r.