Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
HeluKabel Akademia WiedzyHeluKabel Akademia Wiedzy
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

New Holland 8340 97r kody błędów

25 Mar 2011 22:48 89408 144
  • Level 19  
    Witam.
    Wyświetliły mi kody na jednym wyświetlaczu " EC4" (tam, gdzie prędkość i mth) a na drugim obok 24 i 27 (od belki).
    Czy ktoś wie co one oznaczają?
    Dodam, że była kabina wymieniana i krótko po tym?
    Może ktoś posiada opisy kodów i programowania tych belek tylnych?
  • HeluKabel Akademia WiedzyHeluKabel Akademia Wiedzy
  • Level 1  
  • Level 19  
    ok ja i tak bede miał go w środe, oczywiście ureguluje za wiedze (wiedza kosztuje) a do nowszego nh tez masz jakieś dane , opisy itd?
  • Level 1  
  • HeluKabel Akademia WiedzyHeluKabel Akademia Wiedzy
  • Level 1  
  • Level 19  
    Witam możesz mi podpowiedzieć jeszcze na temat tego potencjometru mam na jednym pinie mase jest 5v i sygnał nic niema (chciałbym mniej wiecej opis na którym pinie co ma być w kostce do potencjometru i na sterowniku) a ogólnie skrzynia jest ok tylko mruga EC1 (myśle ze to od podnośnika) no i błąd 27
  • Level 1  
  • Level 19  
    ok wszystko zrozumiałem dane dopiero w poniedziałek ci podam, a jak chodzi o potencjometr to wiem jak działa i co to jest, instalacja jest ok, tylko nie wiedziałem ze tam błedy sie kasuje .Dzięki i pozdrawiam
  • Level 1  
  • Level 19  
    typ 40azesi 048111b model t050cy unit 6k14b
  • Level 19  
    Witam podreperowałem przyciski na liczniku i próbowałem skasować te błędy ale coś mi to nie idzie, po wył. i wł. zapłonu wszystko powraca, ale mam pytanko o kod 27 jest on w kółku to oznacza chyba że jest on aktywny tak? Czy te dane które podałem mówią ci coś możesz mi przybliżyć schemat tego czujnika poł. belki dodam że belki nie można wogule podnieść ani w kabinie ani z błotnika
  • Level 1  
  • Level 12  
    Co do elektrozaworów to można je sterować ręcznie. Wystarczy wcisnąć końcówkę przy cewce. Ale z tego co widze na rysunku to są one z przodu i istnieje ryzyko zgniecenia ręki przez ramiona podnośnika. To taka opcja awaryjnego sterowania podnośnikiem z systemem ehr. Często z tego korzystam.
  • Level 19  
    witam belki tylne opanowałem został mi tylko EC1 powiedz mi tylko gdzie znajde dane które ty potrzebyjesz na temat tej skrzyni wiem ze jest to rok 97
  • Helpful post
    Level 1  
  • Level 10  
    Witam chciałem dołączyć z pytaniem co może być uszkodzone podczas włączania pokrętłem WOM sie nie wlancza (ciagnik stał 4 lata nie uzywany). ZAINSTALOWAŁEM NOWY ALTERNATOR.
    Prosze fachowców o porade oraz najlepiej jakis schemat lub gdzie szukać jakiegoś elektrozaworu odpowiedzialnego za zalacznie. Informuję iż próbowałem ominąc włącznik nic to nie pomogło.
    moj ciagnik to 8340 94rok
  • Level 1  
  • Level 9  
    witam...ja tez mam problem z NH TM 190 2003 rok, a dokladniej na wyswietlaczu pojawia sie CP i rozlacza biegi,jak sprawdzilem kody Bledow to byly nastepujace:
    P 02
    P 04
    P 06
    P 22
    P 30
    P 32
    P 50
    F
    C 1
    C 2
    C 3
    CF
    8
    moze wiecie co te bledy oznaczaja?
    pozdrawiam
  • Level 1  
  • Level 9  
    witam ponownie....

    dzięki za opis tych kodów,dzisiaj już wiekszosc wykasowalem,po wykasowaniu blędów wraca P02 oraz samo 8 ,zrobiłem kalibrację sprzegiel i teraz płynnie zmienia biegi ale nadal co jakiś czas podczas jazdy lub przy ruszaniu pojawia sie CP i nie ma biegów,czasami ruszy kilka cm i rozłączy biegi(czyli pozycja N) i wyswietli CP a czasami bez ruszania jest CP,a jutro sprawdze ten czujnik kola zamachowego i dam znac ...

    pozdrawiam...
  • Level 1  
  • Level 9  
    no to mnie pocieszyles ,a powiedz mi czy mozna to jakos sprawdzic? czy te sprezyny sa popekane? bo nie chcialbym rozpolawiac ciagnika gdyby nie bylo wlasnie to przyczyna,dzisiaj wykasowalem bledy i po jakies chwili wyskoczyly znowu P 02 P 04 samo 8 i samo 9,i zauwazylem ze przy ruszaniu mruga czerwpna kontrolka z kropka oleju w kuleczku,ogolnie ciagnik nie ma mocy,powinien miec 190 a moim zdaniem ma ze 120 KM ,jak mu dodaje gazu to wchodzi na obroty z opuznieniem,wydaje mi sie ze to pompa wtryskowa ale ja sie do konca na tym nie znam,a co do walka to jutro sprawdze i napisze co i jak
  • Level 9  
    ......wracajac co do rozlaczania biegow,to dzisiaj odlaczylem ten czujnik na kole zamachowym(z lewej strony ciagnika) i pokazalo F 71,podlaczylem go spowrotem i wykasowalem bledy to jak narazie nie ma zadnych bledow ,ale co do mocy to podnioslem maske i turbosprezarka jest zaoliwiona oraz (moim zdaniem to jest jakis filtr ,jest zamontowany na silniku i polaczony z pokrywa zaworow gumowym wezem) z tego filterka tez troche leci czarny olej,sprawdzilem stan oleju i bylo z 1cm ponad stan,czy to oznacza ze turbo siadlo?

    mam jeszcze jedno pytanko,chodzi mi o kod bledu 8 ,czytalem wyzej Twoja odpowiedz na posta i tam napisales ze kod 8 to jest awaria elektroniki egr. a u mnie ten kod sie pojawia,czy to cos powanego?i co to jest ten egr.?

    pozdrawiam...
  • Level 1  
  • Level 9  
    dzisiaj zrobilem kalibracje podnosnika i dziala ok,jesli chodzi o :
    1)turbosprezarke
    zdjalem przewod gumowy z turba (ten co laczy sie z przednial chlodnica)i tam jest tylko czarny nalot,oleju brak
    2)filtr komory korbowej
    zdjalem pokrywke plastikowa i wyciagnalem wklad oraz jaki filtr z gabki,bylo to zalane w czarnym oleju
    3)czujnik kola zamachowego
    po rozlaczeniu ciagnik rusza okolo 2 m i rozlacza biegi
    4)kod bledu P 32
    jak mozna z nim sobie poradzic?

    nie wiem dlaczego ale kiedys serwisant NH odlaczyl mi 2 przewody przy pompie hydraulicznej(ta przy prawym tylnim kole) i zaslepil jakim korkiem,bo wisza dwa przewody a nie ma czujnika,

    mam jeszcze jedno pytanko,jaka moze byc przyczyna ze ciagnik jest slaby i z opuznieniem wchodzi na obroty,czy to ma wine pompa wtryskowa? moze jakis sterownik od pompy wtryskowej?(kopci czarnym dymem)a moze zaplon?
  • Level 1  
  • Level 27  
    Witam. Ponieważ moj problem jest podobny, pozwolicie Koledzy, że się podepnę pod temat. Ciągnik Ford New Holland 8340, rok prod. 1994. W ciągniku nie można załączyć biegów, nie działa także podnośnik. Okienko, w którym powinny być wyświetlane błędy jest czyste, ale podczas rozruchu wyświetlają się wszystkie segmenty wyświetlacza. Dlatego nie mam możliwości diagnostyki błędów. Czy świadczy to jednoznacznie o ewentualnym uszkodzeniu komputera? Proszę o poradę. Przeczytałem uważnie poprzednie posty dot. tego ciągnika. Pozdrawiam. SKORBI.
  • Level 1  
  • Level 9  
    wal-ker...z gory dziekuje za odpowiedzi i za pomoc ,jesli chodzi o blad P32 to jak go wykasowalem to pojawil sie po 4 godzinach,wydaje mi sie ze jak by cos bylo luzne i czasami nie laczy i sie wyswietla,jutro sprawdze filtr hydrauliki i te czujniki,zastanawiam sie caly czas czy te sprezyny sa ok na tlumiku drgan skretnych,bo nie wiem czy wystarczylo wykalibrowac skrzynie czy tak jak pisales ze moga byc uszkodzone sprezyny,
    problem z moca pojawil sie po wymianie walka rozrzadu(ukrecil sie podczas pracy w polu) pompa wtryskowa byla odkrecona i wydaje mi sie ze jest zle ustawiony zaplon,ale sprawdze filtry powietrza i zobacze jak sie bedzie zachowywac,
    powiedz mi czy mozna samemu sprawdzic i ustawic zaplon?i czy jak rusza dwa metry po odlaczeniu czujnika kola zamachowego to jest dobrze? pozdrawiam Krzysiek...


    Proszę natychmiast poprawić pisownię, użyj przycisku "pisownia", pamiętaj o wielkich literach oraz znakach interpunkcyjnych, dotyczy również wszystkich wcześniejszych postów. Nie kasować wpisów moderacyjnych.[P]
  • Level 27  
    Witam. Ciągnik Ford New Holland 8340T 4WD. Na początku uszkodzenia zapaliła się lampka czujnika blokady filtra skrzyni biegów i po wymianie filtra i czujnika powstał opisany problem z biegami. Oczywiście po wymianie filtru i czujnika lampka zgasła. W okienku, w którym pojawić powinny się błędy nic nie wyświetla. Po przytrzymaniu "8" powyżej ośmiu sekund słychać piknięcie. (tak jakby nastąpiło wykasowanie błędów). Sprawdzilem 2 złącza do komputera. Są w nienagannym stanie. Wszystkie bezpieczniki są dobre. Zastanawiam się , czy diagnoza poprzez złącze diagnostyczne wniosla by coś nowego. Pozdrawiam. SKORBI.