Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Buderus Logano G124 niskie cisnienie ciepłej wody i błąd palnika 1

28 Mar 2011 20:00 4347 5
  • Poziom 13  
    Witam serdecznie.
    Na tej części forum jestem nowy i zielony. mam pytanie od niedawna jestem użytkownikiem domu z piecem jak w temacie. Dom i piec ma 11 lat ( ale dwa lata temu przeszedł kompletną renowację ). jeszcze tam nie mieszkam ( remont ) , ale już mam problem trudny do zdefiniowania, a mianowicie niskie ciśnienie ciepłej wody. Dodam ,że elektronicznie wszytko wygląda ok. Prosiłbym o pomoc jakie mogą być przyczyny. jeszcze druga sprawa co jakiś czas wyświetla mi się na wyświetlaczu palnik 1 bla. Zaobserwowałem ,że ma to związek ze spadkiem ciśnienia. Cy może to być problem pieca czy dostawcy. dodam ,że po wciśnięciu przycisku odblokowania na piecu kilka dni jest ok potem problem powraca. Pozdrawiam

Proszę poprawić błędy pisowni. Regulamin: 3.1.13. (10.9, 15) Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych i niezrozumiałych.
    mod - mirrzo
  • Poziom 18  
    Raczej to dwie osobne sprawy.Ciepłą wodę masz na pewno z osobnego zasobnika i tu trzeba szukać przyczyny niskiego ciśnieniania wody w kranach.A co do błędu palnika na pewno należy mu się przegląd,być może czyszczenie wystarczy.
  • Poziom 13  
    Co do palnika przymierzam sie do przegladu. jesli chodzi o wode to dokładnie tak mam osobny zasobnik. Czy moze tu chodzic o regulator ciśnienia. Jeśli tak to gdzie go namierzyc i jak zaradzić ( albo przynajmniej wyeliminowac jako przyczynę ).
  • Poziom 18  
    Gdzieś na początku rury z zimną wodą,która wchodzi do zasobnika od dołu.Filtr wody może też masz zainstalowany i trzeba go przeczyścić.Znajduje się pewnie gdzieś koło filtra.Czy ciśnienie zimnej wody też jest niskie?
  • Poziom 13