Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Passat b6 2.0tdi brak mocy

Bendzi 28 Mar 2011 20:10 11142 12
  • #1
    Bendzi
    Level 11  
    Witam. Mam passata b6 z silnikiem 2.0 tdi BKP. Problem polega na tym że auto jest strasznie słabe, diagnostyka komputerowa nic nie wykazała.
  • #2
    kajaba autoserwis
    Level 29  
    Diagnostyka polegała na odczytaniu błędów???
    W jakim przedziale obrotów? Jak tłoczy turbo? Jak czyta przepływomierz?
    Ogólnie mało danych !
  • #3
    autoas
    Level 42  
    Oddać do naprawy, najbezpieczniej....
  • #4
    Bendzi
    Level 11  
    W każdym przedziale obrotów od samego dołu do końca jest słaby. Turbo pompuje tyle co w programie czyli 2490 przepływa też ciągle powyżej 1000
  • #6
    Bendzi
    Level 11  
    Wałek był dzisiaj sprawdzany i jest ok.
  • #7
    telik0006
    Level 14  
    najprawdopodobniej problem z doładowaniem może zawór AGR zablokowany, lub rura od ciśnienia doładowania gdzieś jest nieszczelna, jeżeli kopci przy tym może to pompowtrysk
  • #8
    Bendzi
    Level 11  
    Kolego kopcenia właśnie nie ma węże od turbo sprawdzone zawór AGR też raczej dobry ponieważ masa powietrza jest prawidłowa.
  • #9
    telik0006
    Level 14  
    wiesz co proponuje szybko odstawić auto do mechanika i najlepiej nie jeździć tym autem, ten silnik 16V ma jedną z wad pasek rozrządu jest tam napięty jak struna i często dochodzi do wyrwania gwintu z bloku silnika który podtrzymuje napinacz rozrządu. W tych sytuacja pasek się luzuje i dochodzi do przesunięcia faz rozrządu. Nie mówię że w twoim przypadku jest ten problem ale nie chciał bym abyś miał kosztowną naprawę.
    Też pękają głowice w tych silnikach woda dostaje się komory spalania, zdarza się uszkodzenie pompo wtrysku który lejąc wypala tłok (ale to by wyszło na komputerze)
  • #10
    Bendzi
    Level 11  
    Problem w tym ze dwóch mechaników już go sprawdzało i nic nie wyszło im rozkładają ręce. Ja też trochę sam naprawiam i nie mogę dojść co mu jest dlatego pytam na forum.
  • #11
    diodaelektroda
    Level 14  
    Sprawdź czujnik temperatury przy turbinie, wadliwy w tych silnikach
  • #12
    Bendzi
    Level 11  
    Kolego u mnie nie ma czujnika temperatury przy turbinie, on występował chyba tylko w modelu z filtrem cząstek stałych a u mnie nie ma go.
  • #13
    Bendzi
    Level 11  
    Dzisiaj po ponownej diagnostyce pojawiły się błędy dotyczące pompowtryskiwaczy a mianowicie:

    17669 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240): Regulation Range Exceeded
    P1261 - 006 - Short to Plus

    Zgłosiło cztery błędy każdy do innego wtryskiwacza. Czy to oznacza definitywnie wymianę lub regenerację pompek?