Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Calibra 1991 2.0 16V 150KM odcięcie zapłonu

vietcong1988 28 Mar 2011 21:27 1874 4
  • #1 28 Mar 2011 21:27
    vietcong1988
    Poziom 1  

    Witam mam problem którego niestety nie udało mi się znaleźć na forum. Posiadam opla calibre jak w opisie i mam problem z checkiem. Samochód w samej benzynie. Gdy jest zimny silnik to auto odpala i jeździ bez najmniejszego problemu, ale gdy się już nagrzeje do odpowiedniej temperatury to zaczyna świrować, a mianowicie zapala się check i nie chce zniknąć, a gdy już to zrobi(zniknie) i jadę wolno to samochód automatycznie gaśnie i potem przez jakiś czas nie da się go odpalić, ale gdy jadę szybciej to check zapala się i gaśnie ale czuć wtedy ze odcina go na chwile ale samochód nie gaśnie całkowicie. Proszę o podpowiedz co jest do wymiany bądź do naprawy. Z góry dziękuję

    0 4
  • #2 28 Mar 2011 21:33
    Bendzi
    Poziom 9  

    Kolego robiłeś odczyt pamięci błędów?

    0
  • #3 28 Mar 2011 21:56
    wariato
    Poziom 43  

    Dokładnie. Od pisania na forum auto się nie naprawi. Podpiąć pod komputer i zczytać czy wywala jakieś błędy.
    Jak nie masz takiej możliwości to auto zaprowadzić do fachowca. Zaglądałeś chociaż pod maske tego auta ?

    0
  • #4 28 Mar 2011 22:24
    ogur3k
    Poziom 33  

    vietcong1988 napisał:
    Po podłączeniu nie ma żadnych błędów, nie potrzebne mi są zbędne komentarze, jeżeli nie masz takiego samochodu bądź też nie miałeś lub też nie spotkałeś się z taką lub podobną sytuacją to proszę abyś nie udzielał odpowiedzi, ponieważ są one zbędne i tracę czas czytając je. Proszę o konkretne odpowiedzi...


    Chcesz konkretów? Proszę bardzo:
    oddaj auto komuś kto się zna, bo sam sobie albo tej Cali zrobisz krzywdę.

    0
  • #5 28 Mar 2011 22:48
    Bendzi
    Poziom 9  

    Kolego kontrolka od silnika zapala się po przekręceniu zapłonu i jeżeli sterownik złapie jakiś błąd. Jeżeli u Ciebie zapala się ona w czasie jazdy to musiał by być jakiś błąd chyba żeby brakowało by komputerowi jakiegoś zasilania lub masy przez moment i wtedy zapaliła by się tak jak byś od nowa włączył zapłon.

    0