Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Po wymianie kostki stacyjki w Seacie Ibiza nie wszystko ok..

29 Mar 2011 22:30 7572 13
  • Poziom 10  
    Ibiza przestała odpalać z kluczyka, prawie w jednej chwili.
    Winą była kostką która się po prostu popsuła.
    Wymieniłem na nową i auto kilka razy odpaliło ładnie, tzn kluczyk ładnie się przekręcał i beż większej siły nacisku, na kluczyk auto odpalało.
    Jednak po kilkunastu odpaleniach pojawił się problem tej natury, że aby odpalić auto kluczyk trzeba podnieść do góry (nacisnąć do góry) inaczej nie odpala.
    Tak jakby były pierwsze objawy uszkodzonej kostki - choć kostka jest NOWA!
    Może ktoś doradzi bo już rozbierałem 2 razy i dalej to samo.
  • Poziom 25  
    A jakiej firmy założyłeś kostkę?
  • Poziom 19  
    madmax9871 napisał:
    Ibiza przestała odpalać z kluczyka prawie w jednej chwili, winą była kostką która się po prostu popsuła. Wymieniłem na nową i auto kilka razy odpaliło ładnie tzn kluczyk ładnie się przekręcał i beż większej siły nacisku na kluczyk auto odpalało. jednak po kilkunastu odpaleniach pojawił się problem tej natury że aby odpalić auto kluczyk trzeba podnieść do góry ( nacisnąć do góry) inaczej nie odpala. Tak jakby były pierwsze objawy uszkodzonej kostki - choć kostka jest NOWA!!! Może ktoś doradzi bo juź rozbierałem 2 razy i dalej to samo.
    ja zakładam tylko orginalne te kostki bo miałem mase takich przypadków jak ty, fakt ze orginał jest drogi ale nie ma z nim problemu
  • Poziom 13  
    padnieta stacyjka nie kostka a stacyjka
  • Poziom 10  
    kostka na pewno nie oryginał z tego co pamiętam chyba topran ( miało być tanio i szybko - tak chciał klient). hmmm podpowiadacie że może być uwalona sama stacyjka? jak to trafnie zdiagnozować? aby nie robić zbędnych kosztów. bo używaną stacyjkę dostanę nawet z kluczykiem ale do tego dochodzi też immo do podmiany.
  • Poziom 19  
    madmax9871 napisał:
    kostka na pewno nie oryginał z tego co pamiętam chyba topran ( miało być tanio i szybko - tak chciał klient). hmmm podpowiadacie że może być uwalona sama stacyjka? jak to trafnie zdiagnozować? aby nie robić zbędnych kosztów. bo używaną stacyjkę dostanę nawet z kluczykiem ale do tego dochodzi też immo do podmiany.
    ja stawiam na kostke, te topron to moge ci dać worek szajs, a stacyjke sprawdzisz po kluczyku jak działa lużno czy ciasno wchodzi , ale nie kombinuj kup oginał kostke około 100zł
  • Poziom 10  
    dziękuje wszystkim za szybką reakcje na temat. Jutro z rana sprawdzę stacyjkę dosyć starannie i kupię oryginalną kostkę i podmienię. o wynikach napisze w wolnej chwili. Na dziś już kończę - starczy od 6 rano.
  • Poziom 13  
    wejscie klucza nie ma nic do tego chodzi o wyrobienie elementu. Mi dojscie do tej wiedzy zajeło kiedys 5 godzin a teraz naprawiam ten temat w godzine z montazem i demontazem stacyjki. Moge naprawic
  • Poziom 19  
    chodkii napisał:
    wejscie klucza nie ma nic do tego chodzi o wyrobienie elementu. Mi dojscie do tej wiedzy zajeło kiedys 5 godzin a teraz naprawiam ten temat w godzine z montazem i demontazem stacyjki. Moge naprawic
    tak ja wiem ale jesli przód stacyjki jest rozjechany to można ja ocenić już na wsepie
  • Poziom 10  
    po podmianie kostki na oryginał klient pojeździł dzień czasu i znowu to samo, auto raz zapala normalnie raz trzeba podnieść kluczyk do góry na siłę. normalnie szok. stawiam na uwaloną stacyjkę, choć kluczyk siedzi sztywno ( w miarę ) to trzpień wychodzący do kostki nie obraca się jednostajnie wraz z przekręcaniem kluczyka, zostaje w tyle za kluczykiem jakieś na oko 1mm i chyba w tym tkwi cały problem. Może ktoś mi podpowiedzieć jak dostać się do wnętrza samej stacyjki w sposób aby dało się ją później zmontować lub jak naprawić lub wyeliminować luz? bo podmiana stacyjki + immo to ostateczność. będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc.
  • Poziom 42  
    Płetwa stacyjki wyrobiona / wchodząca do kostki/ . Posiłkowałem sie nałożeniem na płetwę koszulki termokurczliwej!
  • Poziom 39  
    madmax9871 wymień wkład stacyjki.
  • Pomocny post
    Poziom 13  
    wkład da się wyjąć ale trzeba wcisnąc blokadę nie wiem jak ci wytłumaczyć gdzie wywiercić otwór ja pierwszy raz kupiłem starą stacyjkę z golfa 2
    przeciełem szlifierką wydostałem wkład i teraz mam wzór gdzie i na jakiej wysokości wiercić otwór. próbuj stara stacyjka nawet bez klucza może być a tnij od klucza do kostki z dwu stron
  • Poziom 10  
    Witam ponownie po krótkiej przerwie. Problem rozwiązany.dziękuje za wszystkie szybkie rady. Tzn... Okazało się że nie płetwa jest wyrobiona a po prostu odłamała się od wkładu stacyjki i stąd ten ambarans. :). A żeby to zobaczyć musiałem rozebrać stacyjkę. Kombinowałem z wkładem ale na biegu nie mogłem zdobyć odpowiedniego - więc posunołem się do ostateczności i nastąpiła wymiana kompletu kompletu ( stacyjka, immo ). I wszystko śmiga. jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam