Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jaki sprzęt do prowadzenia zajęć na sali gimnastycznej?

szczepsi 31 Mar 2011 21:32 6039 13
    szczepsi
    Level 2  
    Witam serdecznie!
    Chciałem zapytać was jaki sprzęt powinienem kupić jeśli chcę prowadzić zajęcia taneczne na sali gimnastycznej? Sala gimnastyczna typowych rozmiarów, na zajęciach przewiduję ok 50 osób.
    wymagania:
    - sprzęt ma służyć do odtwarzania muzyki z 'empetrójki' (nie tak głośno jak na dyskotekach) oraz do ogłaszania komunikatów przez mikrofon
    - ma być możliwie mobilny tzn. najlepiej gdyby była to jedna, przenośna kolumna, którą można sprawnie wyciągnąć z kantorka, podłączyć, schować.
    -budżet - 2-3 tysiące (maksymalnie) za całość

Uprzedzam jestem zielony w tych sprawach więc będę wdzięczny za dokładne wyjaśnienia co i jak. Pozdrawiam
    poeta5
    Level 23  
    Budżet mały a tu jedynie 100V załatwia sprawę taką sale nagłośnić zwykłym wzmacniaczem i kolumną będzie bardzo ciężko. Możesz kupić kolumnę lub 2 aktywne i po sprawie w tych pieniądzach kupisz coś chińskiego i głośnego ale komunikaty przez mikrofon nie będą niczym przyjemnym.
    Shadowix
    Level 30  
    Witam.

Myślę że jedna dobra aktywna kolumna załatwi sprawę...
    Echo będzie się niosło, jak to w salach i na to już nic nie poradzimy...

Pozdrawiam Maciek ;]
    Michał:)
    Level 15  
    W mojej byłej szkole mają takie coś jak YAMAHA STAGEPAS 300. Na próby daje rade :)
    hirogen
    Level 33  
    Ja myślę ze to american audio będzie dobre w tej cenie, ale chciałem zaproponować alternatywę pod nazwa behringer epa900 jest droży od aa i gra nawet fajnie
    wisnia_lwa
    Level 28  
    A ja zamiast tych systemów skłaniałbym się ku 1 szt. np.

T.box