Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Al700 sterownik nie przechodzi w tryb duzych obciazen

31 Mar 2011 23:22 1185 4
  • Poziom 10  
    Witam mam problem jak w temacie- samochod Audi 80 2.0 ABK, prog TPS ustawiony prawidlowo,sygnal sondy lambda na biegu jalowym oscyluje(kroki 78-98), TPS na biegu jałowym jest minimum po wcisnieciu pedalu przyspieszenia zmienia sie na maksimum, niestety do regulacji krokow silnika przy biegu jałowym pobierane sa kroki z zakresu maksymalnego zakładki zastrzezone w przypadku wcisnienia pedalu przyspieszenia i zmiany statusu TPS na maksymalny rowniez pobierane sa te same kroki z zakresu maksymalnego. Moze ktos spotkal sie z takim przypadkiem i jest mi w stanie pomóc? Dziekuje
  • Poziom 21  
    Minimum - dotyczy obrotów jałowych
    Maximum - dotyczy obrotów poza jałowymi

    Po prostu to źle przetłumaczyli
  • Poziom 10  
    To rozumiem, problem jest taki ze ustalamy zakres krokow dla biegu jalowego i poza jalowymi, po przejsciu z biegu jalowego silnik krokowy powinien pracowac w zakresie wyznaczonym w opcjach zastrzezonych - maksimum oraz dla biegu jalowego w zakresie wyznaczonym minimum. Dodatkowo zauwazylem ze nie dziala funkcja cut off oraz wzbogacenia mieszanki. Przypadek taki stoje na skrzyzowaniu na biegu jalowym kroki 78-98 ruszam to silnik krokowy porusza sie do tych 110 wlasnie od 78 a powinien po zmianie napiecia TPSu przejsc na 100+20 krokow wzbogacenie i po ustalonym czasie np 0,5s dopiero regulowac sklad mieszanki. Probowalem z inna wersja amon tzn 1.5 ale jest ten sam objaw. Gdy ruszam jest silnik jest zamulony mala dawka gazu a gdy juz krokowy osiagnie okolo 100 krokow zaczyna jechac.
  • Poziom 21  
    Weź też pod uwagę szybkość silnika krokowego, nie wszystko zdąży zrobić. Sprawdź czy masz TPS dobrze ustawiony. Co do CUT OFF to mi kiedyś też przestał działać dopiero po zresetowaniu sterownika i po ponownym zaprogramowaniu ruszył.
  • Poziom 10  
    Witam problem rozwiazany zle ustawiony reduktor, przy biegu jalowym silnik krokowy mial okolo 80 krokow a pod obciazeniem przy 3000obr/min mial okolo 120 kroków. Wystarczylo zakręcić srubę na reduktorze, aby komputer przy biegu jałowym otwierał krokowca na okolo 115 a pod obciazeniem jest w granicach 100- 130. Za każdym razem przy programowaniu, badz zmiane ustawien sterownik przechodzi w duze obciazenia a na biegu jalowym w male co nie mialo miejsca wczesniej.