Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Router ZTE ZXV10 W300 - brak zasięgu, brak dostępu do internetu

02 Kwi 2011 19:42 5141 3
  • Poziom 1  
    Witam, mam problem z routerem. Podłączone są do niego 3 komputery, pierwszy to komputer podłączony za pomocą kabla enthernet (WIN XP), drugi laptop poprzez wi-fi(SAMSUNG R540 WIN7.) i trzeci laptop również wi-fi(ASUS K61LC WIN 7). W jednym z laptopów (ASUS K61LC, WIN 7) nie ma dostępu do internetu natomiast w statusie pisze że "połączono z internetem, dostęp do sieci" z pozoru wygląda na to że jest w porządku. Konsultant neostrady kazał sprawdzic mi zapory i antywirusa bo byc może wina leży po stronie systemu i że może on blokowac dostęp do sieci, coś tam sprawdziłam dodam że jestem zielona w tych sprawach. Wydaje mi się że jednak wina nie leży po stronie systemu ale po stronie routera bo przy dużym szczęściu laptop nr 3 łączy się z internetem na ok. 1min. po czym znów nie ma internetu. Natomiast np. po zejściu piętro niżej w obu laptopach nie ma internetu i zasięgu.
  • Poziom 15  
    Witam,

Przez przewód internet działa bez zastrzeżeń?
  • Poziom 14  
    Z tym urzadzeniem jest wiele klopotow. Wina lezy po stronie routera. Po pierwsze trzeba zalogowac sie i zmienic kanal Wifi z automatycznego na manualny. Po drugie trzeba dodac urzadzenia wifi lub wylaczyc filtracje po adresie mac
  • Poziom 10  
    My na nieszczęście mamy to urządzenie w zakładzie pracy. Zasięg WIFI jest żenujący. Laptop znajdujący się za 2-ma ścianami i drzwiami ze szkła już nie jest w stanie znaleźć WIFI.
    Proponuję zobaczyć czy laptop umieszczony blisko routera uzyska dostęp do netu. Jeśli tak to zapewne wina leży po stronie "zasięgu " WiFI.