Witam
Mam problem podczas jazdy zapala sie ikona silnika na obrotomierzu i nagle traci moc . Diagnozuje auto testerem TEXA nawigator mobile i podczas diagnozy w sterowniku silnika pojawiają się dwa błędy
1. Regulacja początku wtrysku
2. System recyrkulacji spalin
Usterki te kasują się się na postoju gdy silnik nie pracuje tylko podczas jazdy są aktywne.
W parametrach bieżących w rubryce
Uruchomienie wtrysku docelowego wartość odczytuje na zimnym silniku od 4 do 4.2 stopni gdy silnik popracuje do spada ta wartość na 3.1 stopnie na biegu jałowym gdy zwiększam obroty wartość się zmieniają
Może być że żle ustawiony jest zapłon ? i przez to jest błąd regulacja początku wtrysku się
Prosze o pomoc
Pozdrowienia
Mam problem podczas jazdy zapala sie ikona silnika na obrotomierzu i nagle traci moc . Diagnozuje auto testerem TEXA nawigator mobile i podczas diagnozy w sterowniku silnika pojawiają się dwa błędy
1. Regulacja początku wtrysku
2. System recyrkulacji spalin
Usterki te kasują się się na postoju gdy silnik nie pracuje tylko podczas jazdy są aktywne.
W parametrach bieżących w rubryce
Uruchomienie wtrysku docelowego wartość odczytuje na zimnym silniku od 4 do 4.2 stopni gdy silnik popracuje do spada ta wartość na 3.1 stopnie na biegu jałowym gdy zwiększam obroty wartość się zmieniają
Może być że żle ustawiony jest zapłon ? i przez to jest błąd regulacja początku wtrysku się
Prosze o pomoc
Pozdrowienia