Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Przenoszenie wybranych danych z accessa do worda

04 Kwi 2011 17:41 1485 2
  • Poziom 8  
    Witam

    A wiec tak stworzylem baze danych poradzilem sobie ze wszystkim oprócz problemu jak przeniesc dane do formularzu worda w celu wydrukowania.

    Jest to mniej wiecej tak jest formularz ktory zawiera dane klientow i podformularz w ktorym wprowadza sie dane zamowienia. Nie mam jednak pojecia jak zrobic zeby dane danego akurat klienta ktorego aktualnie wybiore byly wprowadzane do szablonu w wordzie i np drukowane.

    ponizej zamieszczam baze danych i ten niby formularz ktory nie wiem jak zrobic i nie wiem jak potem te dane tam przeniesc

    baza -klienci
    szablon -wpisz nazwe firmy
    (to jakis szablon ktory znalazlem gdzies w internecie mniej wiecej tak mialo by to wygladac tylko ze oczywiscie nazwa firmy i jej dane sa przypisane na stale. i zamiast stopki ten tekst powinien byc na koncu szablonu

    Nie musi byc to akurat przenoszone moze mozna zrobic szablon raportu do ktorego dane byly by przenoszone tez by mnie to poratowalo
  • Poziom 23  
    najłatwiej...poczytaj o korespondencji seryjnej...
  • Poziom 10  
    Napisałeś kolego takiego maila, że nie do końca wiadomo o co Ci chodzi.
    Jeśli masz tabelę z danymi klientów to jeszcze nie masz bazy danych, skoro nie masz do niej kwerend czyli zapytań, i raportów.
    Po co chcesz aby przenosić dane klienta do worda i je z niego drukować skoro w accessie masz mozliwość tworzenia raportów i tam możesz sobie stworzyć dowolny "arkusz do wydruku" powiązany z odpowiednimi rekordami tabeli, kilku tabel czy kwerend.
    Mając dwie tabele: 1 z klientami, 2 z danymi zamówienia, robisz do tego formularze, kwerendy i raporty np. raport klient i jego wszystkie zamówienia lub klient i wybrane zamówienie lub jacy klienci zamówili produkt (usługę) A a jacy klienci B itd. Możesz zrobić raport klienci według obrotów, według zarobku, i milion innych opcji. Możesz całą firmę "obazodanować" z accessa: mieć w bazie klientów, zamówienia, faktury, wyliczanie płac, podatków, wskaźników finansowych, kontrolowanie płatości itd itp.
    Dwa ograniczenia:
    1 wyobraźnia
    2 znajomość accessa i systemów bazodanowych

    Jeśli źle Cię zrozumiałem to napisz dokładniej o co chodzi...