Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Palio 1.4 pb+lpg falujące obroty i brak mocy

itmaster 05 Kwi 2011 13:30 1979 3
  • #1 05 Kwi 2011 13:30
    itmaster
    Poziom 8  

    Opisze na początku całe story;) Jadę z prędkością dzwięku 20km/h swoim palio a tu szarpnięcie potem strzał w katalizatorze, kolejny strzał i stop. Wtoczyłem się przed garaż wykręciłem świece, jedna czarna więc wymieniłem wszystkie bo . Lepiej...Ale auto dalej szarpało. Wymieniłem przewody WN i wyczyściłem gniazda w cewkach. Silnik wszedł na szatańskie obroty, wyregulowałem i prawie wszystko OK. Ale mam wrażenie, że po przekroczeniu jakiś 4 tysięcy obrotów traci moc a na wolnych obrotach nieznacznie faluje. Lepiej widać to na benzynie. Obroty zwiększają się po czym natychmiast opadają. Nie wiem na co zwrócić uwagę. Instalacja gazowa to Lavato. Silnik 1.4 rocznik 98. Spalanie gazu chyba w normie czyli mniej jak 10litrów. Musiałem spawać dziurę w wybebeszonym przez poprzedniego właściciela katalizatorze i nie ma w nim sondy. Być może jest gdzieś wcześniej na kolektorze. Na co zwrócić owagę?

    Pozdrawiam

  • #2 05 Kwi 2011 17:31
    emeryt2
    Poziom 42  

    Pierwsze , to na opisywanie zagadnienia , drugie ; czy coś sprawdziłeś , ciśnienie paliwa , czujnik temp. silnika? czy tylko ; zmiana przewodów WN i jakieś czyszczenie gniazd w cewkach? Nawet nie wiesz gdzie jest sonda lambda. To dział elektryka i elektronika samochodowa!!!

  • #3 07 Kwi 2011 09:28
    itmaster
    Poziom 8  

    Tak szczerze to znam się na mechanice i elektryce jak świnia na gwiazdach ;) Niestety samochód musi mnie zawieźć wcześnie rano do pracy gdzie jestem do nocy a weekendy to studia itp...Mechanicy kazali zostawić samochód do diagnozy a na szybki serwis gdzieś w autoryzowanej stacji mnie nie stać. Dlatego wczoraj zabrałem się z instrukcją obsługi za przepustnicę. Wyczyściłem i wymyłem wszystko łącznie z silnikiem krokowym. Potem Wyciąłem kawałek pękniętej rury gumowej, która do przepusnicy doprowadza powietrze z filtra. Problemy na razie ustały.

  • #4 07 Kwi 2011 10:15
    emeryt2
    Poziom 42  

    Gratulacje - oby tak dalej!

 
Black Friday do -15%
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Ferguson