Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Seat Toledo III 2.0 TDI 140 KM 2006, brak mocy

madmax.78 05 Apr 2011 18:10 3754 3
    madmax.78
    Level 2  
    Witam. Mam standardowy problem: auto traci moc po przekroczeniu 3000 obrotów, kiedy zgaszę silnik i zapalę znowu działa. Pojechałem do pana Ziutka do zakładu, ten podłączył do komputerka i stwierdził, że przyczyną jest zepsuty zawór ciśnienia doładowania. Znalazłem ten zawór na Allegro u pana Franka, upewniłem się, otrzymałem odpowiedź, że oczywiście na 100 % do Toledo III 2.0 TDI 2006 nr 7.00868.02.0. Kupiłem 135,50 zł z przesyłką, zajeżdżam do pana Ziutka a ten twierdzi że do mojego modelu nie ma takich zaworów że to do starszego toledo. Zdenerwowałem się. Ale co nie znam się moja wina. Pan Ziutek teraz mi mówi że podobno w moim modelu funkcję taką pełni puszka widoczna z samej góry od której odchodzą przewody. Nie wiem czy to prawda i czemu na internecie wszyscy sprzedają ten zawór do Toledo III 2.0? Nie wiem co mam zrobić czy szukać tej puszki do kupienia czy lepiej jechać do serwisu.
    Jeśli ktoś wymieniał taki zawór w podobnym przypadku to proszę o pomoc.
    cepek2709
    Level 10  
    Witam. Dość sporo czasu mineło od tego twojego problemu czy dowiedziałes dlaczego traciłeś tą moc. mam ten sam problem i nie wiem co jest grane.
    madmax.78
    Level 2