Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak obejść wyłącznik nawigacji

05 Kwi 2011 19:21 2794 16
  • Poziom 8  
    Witam szanownych forumowiczów. Mam do Was pytanko.
    Jestem w trakcie montażu nawigacji w miejsce oryginalnej w samochodzie i mam problem. Oryginalna nie ma panelu dotykowego i wszystko odbywało się za pomocą pilota zamontowanego przy hamulcu ręcznym. W nowej nawigacji problemu nie będzie, bo jest tam ekran dotykowy. Nie mogę sobie tylko poradzić z włącznikiem. Włącznik jest na płytce czyli będzie zabudowany.

W skrócie: Chodzi o to aby rozwiązać problem włącznika do którego nie będzie dostępu. Działa on tak że raz wciśnięty włącza a przytrzymany wyłącza nawigację. Macie może jakieś pomysły? Może da się zrobić tak, że navi będzie się włączała i wyłączała razem z zapłonem ??

Ps. Jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o elektronikę więc jeśli już znajdzie się osoba chętna pomóc to proszę o łopatologiczne wytłumaczenie ;)

Pozdrawiam.
  • Poziom 17  
    Witam, co to za nawigacja i w jakim samochodzie ma zostać zamontowana??
  • Poziom 28  
    a jak z zasilaniem - nie jest tak ze jak masz włączona ładowarkę to po uruchomieniu zapłonu nawigacja sie włącza?
  • Poziom 12  
    A nie ma pilota do tej nawigacji?
  • Poziom 38  
    zaden pilot nie jest potrzebny i pewnie go niema, jesli to cos taniego. Model urzadzenia i auta niema wiekszego znaczenia!

Najprosciej - zakladajac ze stracisz gwarancje:

1. otwierasz obudowe
    2. znajdujesz (omomierzem / diodomierzem) dwa punkty lutowania, ktore sa zwarte po wcisnieciu przycisku, a gdy nie to nie :)
    3. do tych punktow lutujesz kable dowolnej dlugosci i koloru
    4. motasz te kable gdzie chcesz pod atrapami, na kierownice lub na lusterko, a na koncu dajesz mikrostyk - taki od myszki komputerowej, lub dowolny zestyk (nie przelacznik!)