Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

MAZDA 323f 2.0 TD

02 Lis 2004 22:12 10801 14
  • Poziom 21  
    Witam wszystkich
    Mam pytanie odnośnie tego autka. Kumpel dzwonił i mówi iż zapaliła mu się lampka od silnika. Jest to 2.0 TDVI tak mówi. Silnik stracił moc. Czy istnieje możliwość wywołania samo diagnozy i gdzie znaleźć kody . Czy jest dostępny program do diagnostyki? Autko jest z 1999roku
    Pomóżcie
    Pozdrawiam
    [3.12.2020, webinar] Zagadnienia pomiarowe w nowoczesnej inżynierii materiałowej. Zarejestruj się
  • Poziom 13  
    czy to jest z elektroniczna pompa wtryskowa boscha czy denso??a mmoze to układ CR??napisz cos wiecej i okolicznosci wystapienia usterki-za mało danych wpisałes
  • Poziom 21  
    Dopiero bede go widziałw czwartek ale z tego co wiem to do pompy idą tylko przewody (mnogo). Powiedzał mi że przy naprawie uszkodzono mu złącze które znajduje się na rurce interculera. To złącze ma 3 przewody. Powtykali mu je. Czy ma ten samochód samodiagnoze czy nie a może obdII???
  • Poziom 13  
    cos chyba kojaze to auto-o ile mnie pamiec nie zawodzi to jest to bosch ze swoim slynnym EDC!!jezeli ma wtyczne euro to jak ma na 6 pinie wyprowadzenie to wystarczy je zewrzec do masy i kontrolka wywali wszytko-japonczyki lubia "chodzic" na kody migowe!!natomiast jezeli chodzi o samodiagnoze to napewnio jakas musi byc!!pozdrawiam
  • Poziom 21  
    Dobra Ale gdzie znaleść te kody. Złącze diagnostyczne jest pod machą.
  • Poziom 21  
    Czy naprawde nie ma fachowca od mazd na forum??
  • Poziom 13  
    Niestety tester fabryczny-NGS.
    Inne skanery sobie z tym nie radzą. Flash-kodów nie da rady wywołać.

    System sterowania, pompa rozdzielaczowa, wtryskiwacze dwusprężynowe pochodzą od DENSO.

    Na pompie jest czujnik temp.paliwa, czujnik prędkości pompy, zawór przelewowy, zawór do gaszenia, zawór do regulacji kąta wtrysku...ot taki japaneese patent pod skrzydłami BOSCHa.

    Czujnik na rurce od IC to MAP sensor (jeśli rzeczywiście 3-pinowy).
    Po usunięciu usterek nie potrzeba nic robić by praca silnika wróciła do normy. DTC są co prawda przechowywane, ale jedynie dla ułatwienia diagnostyki.

    Powodzenia...
  • Poziom 21  
    Mam pytanie odnośnie odczytu błędów (jednak można wywołać. Po zwarciu w kostce diagnostycznej zaczęła migać kontrolka kontrolka w następujący sposób
    1 długie mignięcie krótka przerwa i 1 szybkie, przerwa 1 długie, przerwa krótka 4 szybkie, długa przerwa, 1 długie przerwa 1 krótkie krótka przerwa i 4 szybkie długa przerwa i powtarza się ten kod.
    Co może być uszkodzone.
    Czy ktoś ma opis wyprowadzeń do czujnika ciśnienia ( KJ01 SENSOR BOOST). Bo przewody były urwane.
    Pozdrawiam
  • Poziom 13  
    Powinno być tak wymigane:
    --__--_-__--__--_-_-_-_-_-_

    -- długie
    __dłuższa pauza
    - krótkie
    _ krótka pauza

    P0105 MAP/Boost Sensor - Circuit Malfunction

    Powodzenia...
  • Poziom 13  
    Jakoś nie mogę tego dopasować.
    Przyjrzyj się jeszcze raz tej sekwencji i opisz dokladnie.
  • Poziom 21  
    A nawet napisałem posta takiego samego jak tutaj
  • Poziom 21  
    A czy ktoś ma cały schemat (brakująca część tego wyżej.
    pozdrawiam