Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Co sądzicie o Audi a6 2.8 V6 (c5)

Sobecki Racing 06 Kwi 2011 09:11 28641 11
  • #1 06 Kwi 2011 09:11
    Sobecki Racing
    Poziom 11  

    Witam.
    Mam okazję kupić Audi a6 2.8 V6 Avant (c5) 2000r za około 20tyś. sprowadzić mogę ją z Niemiec, przebieg 196tyś
    Wyposażenie Full:
    Skóra
    Auto skrzynia z tiptronic
    4x4
    itp.....
    Pytanie moje takie czy warto takie auto kupić?
    Ma to być trochę szybsze rodzinne autko, planuje założyć instalację LPG.
    Proszę niech ktoś mi powie, jak ze spalaniem, co się psuje, na co uważać oraz najważniejsze
    CZY WARTO..........
    Pozdrawiam

    2 11
  • #2 06 Kwi 2011 21:01
    abracham21
    Poziom 15  

    Witam widze kolega też z Torunia :)
    Jestem montażysta instalacji lpg do aut i zakładałem do takich aut jak w/w
    i spalanie jest 1-1,5l więcej od benzyny oczywiście jeśli jest założona odpowiednia instalacja gazowa , polecam stag 300. Czy się psuje coś ko konkretnego to ciężko powiedzieć, wiadomo ze podczas eksploatacji pewne rzeczy się niszczą ale tak jest w każdym aucie. Pozdrawiam.

    1
  • #3 06 Kwi 2011 21:38
    Sobecki Racing
    Poziom 11  

    Kolego tak się składa że ja też instaluje gaz :D tyle że jestem zrzeszony z grupą KME Polska, Stagi mogą się pochować :D, zapytaj kogoś czy ustawia Stag'i na org. programach i fejsach :) znam 4 gazowników, jeden stagi ale program i fejs KME i 3 zakłada KME bo są bardziej wytrzymałe, wtrysk matrix, i bajka,a i lepiej można zestroić, ustawianie map nawet co 250 obrotów w stagu tego nie ma jest na całej mapie 6 albo 5 punktów do map.
    Spróbuj KME i zobaczysz że będą przyjeżdzać na przeglady bo o reklamacji nie będziesz słyszał, a i porównaj sobie np możliwości Diego G3 z stag 3D...... jakie możliwości rozbudowy i programowania.........

    0
  • #4 01 Sie 2011 02:23
    r-maniac
    Poziom 14  

    Witam. Tak się składa, że także jestem zainteresowany tym silnikiem w A6 C5. Z większości opinii wynika, że jest to jeden z trwalszych i lepszych silników benzynowych w tym modelu AUDI. Ciekaw jestem jak się sprawuje z instalacją gazową i czy kolega Sobecki Racing może coś więcej na ten temat powiedzieć (o ile nabył wspomniane autko).

    1
  • #5 01 Sie 2011 08:44
    Sobecki Racing
    Poziom 11  

    Na razie wszystko jest ok z kolegą zakupiliśmy identyczne tylko w innych kolorach :) on dał mniej co przełożyło się na jakość auta miał przebieg 223tyś i lekko bierze olej (na 100km jakieś 0.1L) co w przypadku instalacji gazowej jest odczuwalne, ja natomiast trafiłem trochę lepiej bo tyle oleju to pali mi na 1000km ale w zimę zrobimy to :)
    Generalnie nie narzekam na brak mocy czy awaryjność o ile się dba o silnik, rozrząd itp.
    Trochę lipa jest z tym wielowachaczem, ale nie ma co oszczędzać i kupować części z najwyższej półki......

    Polecam :)

    1
  • #6 07 Sie 2011 14:34
    dziabi2
    Poziom 11  

    widzę ze koledzy gazownicy zlecieli się do potencjalnego klienta jak muchy do gó...

    i w dodatku kme lepsze od staga

    co za wielka bzdura

    niech koledzy sobie poszukają opinani na lpg forum staga i kme

    ja w swoim punto turbo mam stag 200 i sam tą instalacje regenerowałem od podstaw i stroiłem

    auto śmiga z max butem w podłodze na lpg i niema żądnych różnic benzyna a lpg w mocy

    zapraszam na lpg forum sobie poczytać a nie tu naciągaczy gazowników słuchać i ich obietnic ze będzie super

    większość gazowników niema pojęcia o tym co robi i mówi to się ułoży samo

    0
  • #7 08 Sie 2011 11:36
    andrzej lukaszewicz
    Poziom 38  

    Ja za 20 tys kupiłbym bardziej oryginalne auto, ale to kwestia gustu...
    Uwazaj w tych silnikach na układ zapłonowy" drogie świece i przewody oraz słaby punkt to zespół cewek z modułem -czeto padaja , a oryginały drogie i gorsze niz podróbki...
    Chyba jedyna zaleta tego auta to 4x4 ale ciezko jest kupić nie zajechane quatro...Wszyscy sprzedaja, gdy zaczynaja sie drogie naprawy. Znam opinie poważnego człowieka, ze audi to duze rozczarowanie jeśli chodzi o ten naped i kupił E-klasę 4MATIC.

    Co do gazu i staga to mape mozna ustawiac w dowolnych punktach, bo te 5 punktów mozna dowolnie przesuwać na osi...
    Silnik 2.8 30V jest bardzo wymagajacy co do precyzji montażu wkretek- demontaż kolektora i pojedyńcze wtryski z najkrótszymi wężykami- to podstawa

    0
  • #8 08 Sie 2011 11:41
    Sobecki Racing
    Poziom 11  

    ja mam kme diego g3 też sam instalowałem w swoim eskorcie 1,6 kompresor, i też zasówa jak szalony. a co leprze, lepiej jedzie na gazie niż na benzynie bo można lepiej mapy zestroić kolego "dziabi2"
    A jak byś nie zauważył to założyłem ten temat a kolega się dopytywał jak się sprawuje a nie że chce założyć gaz, ty siedz sobie w punto i sobie daj spokój ze stagiem, bo 2 razy zakładałem i wiecej nie użyje tego, to najniższa półka jaka jest STAG......... załóż sobie jak nie chcesz KME, LOVATO to pokagamy o jakości o spalaniu, strojeniu i żywotnośći
    Widzisz ty już jak napisałeś "i sam tą instalacje regenerowałem od podstaw"
    Ja przez 3 lata żadnej gwarancji z gazem KME nie widziałem....... tak więc nie wiem czy na ludzi wpływa tak cena zestawu czy jak....
    ale to jest jak byś porównał fiata i ferrari, niby to i to z włoch a co innego.

    1
  • #9 08 Sie 2011 13:46
    andrzej lukaszewicz
    Poziom 38  

    Dyskusja schodzi na tematy gazu, a wiadomo, ze najwazniejszy jest montaż wkrętek, rodzaj wtryskiwaczy i reduktora, a na końcu sama elektronika, więc nie ma sie tu co licytować jaki sterownik lepszy, bo jak nawiercenia w połowie dł. kolektora i z węzami 20 cm na leżącym valteku 30 to najlepsza elektronika tego nie uleczy.

    2
  • #10 09 Sie 2011 08:39
    Sobecki Racing
    Poziom 11  

    Zgadzam Się w 100%!!!!!!

    0
  • #11 26 Paź 2011 23:29
    borussia
    Poziom 12  

    Jeśli można spytać, jak autko się sprawuje? Pana i pańskiego kolegi? Wszyscy "straszą" tym aluminiowym wahaczem- jak to jest w praktyce?
    Pozdrawiam
    Mirek

    0
  • #12 26 Paź 2011 23:37
    kortyleski
    Poziom 41  

    Alu wielowaczacz to na naszych drogach jest drogo i często. Dobry komplet trza 2kpln liczyć i może na dwa pozimowe sezony starczy...

    1