Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Metalwork
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaltest czy GN3 co wybrać

szyniu 06 Kwi 2011 21:02 7319 5
  • #1 06 Kwi 2011 21:02
    szyniu
    Poziom 20  

    Witam serdeczni choć temat był poruszany nie raz ja poruszę go ponownie rozglądam się za sprzętem z głównym przeznaczeniem do renault ale było by fajnie gdyby daf i scania też był.
    Dokładnie chodzi mi o to czy jaltest to urządzenie warte zachodu czy to kolejny z serii do wszystkiego do niczego, chcę się dowiedzieć głównie pod kontem renault czy np. robi poduszki i jak jest z aktualizacjami.
    Jeśli chodzi o GN3 to problem polega na tym że jest do sprzedania używany tylko co będzie warte takie urządzenie i co z jego aktualizacją czy może ktoś to robił i wie jak i gdzie no i za ile można zrobić tą aktualizację.
    Ogólnie proszę o porównanie tych dwóch urządzeń pod kątem renault ich zalety i wady oraz aktualizacje
    z góry wszystkim dziękuję

    0 5
  • Metalwork
  • #2 06 Kwi 2011 22:01
    miler80
    Poziom 34  

    Pracowałem Jaltestem i muszę przyznać że sporo potrafi tzn. głównie jeśli chodzi o komunikację i odczyt błędów- obsługuje szeroką gamę pojazdów. Co prawda jes to urządzenie uniwersalne więc zawężone ma zdolności nastaw i regulacji w porównaniu z testerami serwisowymi takimi jak Davie czy Easy ale też nieźle sobie radził, odczyty parametrów bierzących też pozawalały na wykonywanie podstawowych napraw. Regulacja wysokości zawieszenia jednak nie we wszystkich pojazdach mogła działać (nie pamiętam właśnie jak z renówką) i miał problem z komunikacją układu Knorr-bremse w naczepach, nie wiem jak teraz być może już to producenci zmienili. Ogólnie byłem zadowolony z pracy tym urządzeniem.

    0
  • Metalwork
  • #3 07 Kwi 2011 16:52
    saron22
    Specjalista - Samochody Ciężarowe

    moje zdanie jest takie ze jesli nastawiasz sie glownie na renault to bez gadania bierz serwisowke

    0
  • #4 25 Kwi 2011 22:27
    JALTEST
    Poziom 2  

    Jeżeli chcecie wiedzieć więcej o możliwościach uniwersalnego komputera multibrandowego JALTEST w najnowszej wersji PC-LINK II , z najnowszym oprogramowaniem C.11-T1.1 - zapraszam na stronę generalnego importera : www.jaltest.com.pl - w lewej kolumnie pt."Oferta" , w zakładkę "DO POBRANIA" ;tam w linku "JALTEST- katalog obsługiwanych funkcji - ciągniki siodłowe" do pobrania katalog w pdf zawierający możliwości Jaltest'a m.in.w ciagnikach siodlowych i ciężarówkach RENAULT i VOLVO . O możliwości bardziej zaawansowanych zmian , które zastrzeżone są w zabezpieczonym dodatkowym PINem Trybie Experta - pytaj pracowników JALTESTA. Numery telefonów znajdziesz na stronie . Bez wątpienia na wiele pytań odpowie pokaz-prezentacja sprzętu , którą pracownicy JALTEST'a przeprowadzają bezpłatnie u klientów . Nie bez znaczenia jest fakt , że oprogramowanie JALTEST SOFT jest licencjonowane , pracownicy otrzymują zaświadczenie o odbyciu szkolenia JALTEST BASIC ( szkolenie opcjonalne ) , a firma otrzymuje Certyfikat Licencji ważny 1 rok . Oprogramowanie można wgrać na dwa komputery klienta.Na pierwszy rok użytkowania w cenie zestawów znajduje się roczna licencja , czyli roczna aktualizacja oprogramowania ( producent zapewnia minimum 3 aktualizacje w roku ! ). Tryb Experta zawiera zaawansowane możliwości diagnostyczne m.in. kalibracje ( sprzęgła , pedału przyspieszenia , osuszacza, klocków hamulcowych , skrzyni biegów , zawieszenia ) oraz możliwości zmiany ustawień fabrycznych i modyfikacje parametrów . Serwisówki będące w drugim obiegu to oprogramowanie z niepewnych zródeł , często nielegalnych , bez gwarancji producenta , niepełne wersje , wersje nie w języku polskim , bez możliwości aktualizacji, stare wersje sprzed 2-3 lat. Chcesz wiedzieć więcej pisz na jaltest(malpa)jaltest.pl

    0
  • #5 25 Kwi 2011 23:12
    kidu22
    Poziom 35  

    No właśnie niezła reklama jaltesta.
    Szkoda że takie drogie aktualizacje.

    0
  • #6 11 Maj 2011 23:28
    Bubi Bu
    Poziom 10  

    Witam.
    Pracuję na Jaltest od roku. Aktualizacje... cóż. Z 3 jakie miały być były dwie. Z czego po drugiej zaczęły się problemy z komunikacją urządzenia Jaltest z komputerem. Często się rozłączał, występowały błędy połączenia.

    Jeśli chodzi o możliwości, to napewno duży plus za możliwość podłączenia wielu marek i modeli zarówno aut jak i naczep/przyczep.

    Tryb expert to taki nie do końca chyba expert... Mimo wszystko komputer serwisowy ma zdecydowanie więcej możliwości (porównując z MANcatsem).
    Głównie używam Jaltesta na Manach (TGA, TGL) i do podstawowych napraw się sprawdza choć do poważniejszym analiz i napraw bez MANcats ciężko... Brakuje funkcji.

    No a ceny Jaltesta/aktualizacji? Cóż... Wydawać się mogą normalne skoro inne też tyle kosztują.

    I tak jak kolega wyżej napisał, jeśli nastawiasz się na jakąś markę to najlepiej serwisowy komp (my kupując Jaltesta, mając ponad setke MANów zrobiliśmy błąd,
    MANcats był droższy... ale to szefo dysponuje pieniędzmi:)

    0