Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Astra 1,4 16v strzela w rurę - kąt wyprzedzenia zapłonu

Hanns 07 Kwi 2011 15:53 5839 8
  • #1 07 Kwi 2011 15:53
    Hanns
    Poziom 9  

    Witam.
    Mam taki problem:
    po uruchomieniu silnika i dodaniu gazu silnik nie wchodzi dobrze na obroty, słychać strzały w wydechu, brak mocy, zachowuje się jakby nie palił na wszystkie cylindry.
    Diagnoza komputerowa - brak błędów, ale test konta wyprzedzenia zapłonu pokazuje przed uruchomieniem silnika 10 stopni po 7 stopni i brak zmian w reakcji na pedał przyśpiesznika.
    Świece nowe, check engine nie zapala się, nie przepala dobrze paliwa - świece czarne.
    Proszę o pomoc.
    Może ktoś już walczył z takim problemem?
    Pozdrawiam.

    1 8
  • #2 08 Kwi 2011 13:03
    devil16v
    Poziom 11  

    sprawdz rozrzad czy jest na znakach

    2
  • #3 08 Kwi 2011 18:24
    BL4D3
    Poziom 8  

    Sprawdź kopułke , palec rozdzielacza i przewody zapłonowe (czy nie ma przebicia) . Miałem podobny problem w mojej cordobie 1.4 , przyczyną był wypalony palec rozdzielacza i kopułka ;)

    Moderowany przez robokop:

    Wlepić ostrzeżenie za wypisywanie bzdur?

    1
  • #4 08 Kwi 2011 19:05
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #5 09 Kwi 2011 12:07
    Hanns
    Poziom 9  

    Panowie więc
    silnik model x14xe więc nie ma kopułki ani rozdzielacza - sterowanie ECU - cewka podwójna - świece
    Temperatura wzorcowa, wszystkie parametry w normie oprócz braku wyprzedzania konta zapłonu.
    ECU - błędów zero
    Dziś jak zdjąłem przewód wn ze świecy 1 i 4 cylindera silnik pracuje tak samo bez zmian.
    I następne pytanie czy cewka zapłonowa ma wbudowany układ zapłonowy (SID)
    Podziękowania za odpowiedzi

    0
  • #6 10 Kwi 2011 17:40
    Hanns
    Poziom 9  

    Czy ktoś może posiadać schemat układu zapłonowego do silnika x14xe bo to co mogę znaleźć ni jak pasuje do tego samochodu (Opel Astra 1,4 16 v 1997 rok)

    -2
  • #7 10 Kwi 2011 19:16
    robi1214
    Poziom 31  

    Spróbuj podmienić cewkę zapłonową

    0
  • #9 11 Kwi 2011 20:56
    Hanns
    Poziom 9  

    Dziś sprawdziłem ciśnienie jest na poziomie 12,5atm z różnicą 0,5 więc w normie, podmiana cewki nic nie dała silnik chodzi tak samo na starej czy nowej.
    Sterowanie z ECU na cewkę od 0,2-2 V więc chyba też ok
    Jakieś pomysły?

    0
  Szukaj w 5mln produktów