Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Bmw e39 535 nie zapala,całe paliwo idzie do powrotu

07 Kwi 2011 21:10 6648 8
  • Poziom 11  
    Nie mogę odpalić e39 535. Auto kupione nie na chodzie, oficjalna wersja że padła pompa paliwa. Może w paru zdaniach opiszę moją 3 dniową walkę jak na razie zakończoną niepowodzeniem. Myślę że usterka w tym aucie jest bardziej złożona, ale już wyeliminowałem parę czynników. Części, które wymieniłem są oczywiście nowe.

    1. Wymieniłem pompę paliwa.
    Auto nadal nie odpala.

    2. Czujnik położenia wału korbowego.
    Pompa paliwa ożyła, pompuje paliwo na rozruchu, iskra na świecach bardzo ładna, na przekaźniku od pompy napięcie na podstawce pin 87 i 30 12v na mierniku prąd dochodzi, przekaźnik działa.
    Auto po nocnym postoju na chwilę zapaliło ale zdechło od razu. Dwa akumulatory padły,nie odpala

    Po głębszej analizie wszystko wskazuje na to że paliwo nie dochodzi na wtryskiwacze. Według mnie paliwo płynie na listwy ale regulator ciśnienia paliwa w ogóle nie utrzymuje ciśnienia tylko z zbiornika, paliwo leci przez listwy i od razu powrotem przez regulator wraca do zbiornika zamiast iść na wtryskiwacze.

    I teraz moje pytanie czy regulator jak się zdejmie z niego wężyk od nadmiaru paliwa to przy próbie odpalenia to normalne że sika z niego jak z węża ogrodowego? Za 3 dni będę miał nowy regulator paliwa, ale ostatnia możliwość jaka pozostała to to że nie działają wtryskiwacze.

    Jest tu jakiś uczony w piśmie jak sprawdzić czy działają wtryski i czy jest w ogóle zasilanie na nich? Zdjąć wtyczkę wpiąć się miernikiem i to wszystko? Jest jakiś przekaźnik co steruje prądem do wtryskiwaczy? Czy to tylko ecu steruje?

    Gdzie w tym aucie jest przekaźnik od wtryskiwaczy?

    Jakieś pomysły?
  • Relpol przekaźniki
  • Użytkownik usunął konto  
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 39  
    Uszkodzony regulator, pęknięta membrana.
  • Poziom 11  
    manta napisał:
    Uszkodzony regulator, pęknięta membrana.


    Bo tak teraz rozmyślam. Jak zdejmę z regulatora wężyk i zaślepię odpływ z regulatora to paliwo pójdzie na wtryskiwacze i auto zapali?
  • Poziom 11  
    A no faktycznie. Głupi pomysł z tym zaślepieniem odpływu. Po weekendzie odbieram z Aso fabryczny regulator wymienie go i mam nadzieję że będzie ok. Jak klapa to jedyne co zostanie to praca wtryskiwaczy.

    Dodano po 3 [godziny] 10 [minuty]:

    update

    Byłem rano w aucie więc tak. Auto podobnie jak ostatnio po nocnym postoju odpaliło na przekręcenie kluczyka. Chodziło około 5 sekund i stopniowo tracąc moc zgasło. Wyklucza to automatycznie podejrzenie o nie działające wtryskiwacze. Gdyby nie chodziły to by silnik nie pracował, cudów i czarów przecież nie ma. Jak auto zgasło skusiłem się jednak na ten głupi pomysł zaślepienia odpływu paliwa z regulatora ciśnienia paliwa, jak zakręciłem rozrusznikiem to rozerwało wężyk zaślepiony śrubką ( nowa pompa spisuje się wyśmienicie). Ponownie utwierdza mnie to w przekonaniu o słuszności uszkodzenia zaworu regulującego ciśnienie na listwie, ponieważ całe paliwo wali do powrotu zamiast na wtryski. Tłumacze te poranne odpalenie auta też tym że po nocy mogło paliwo trochę spłynąć do wtryskiwaczy co pozwoliło na te paro sekundowe odpalenie, paliwo się wypala, silnik gaśnie, cała benzyna leci powrotem do zbiornika. Czy mój tok rozumowania jest słuszny?

    Tak jak pisałem wyżej po wekendzie odbieram nowy regulator, niezwłocznie napisze co dalej jest grane z autem.
  • Poziom 39  
    Zimny silnik, długi czas otwarcia wtryskiwaczy.
  • Poziom 12  
    Witam podnies listwe i zakręć rozrusznikiem to bedziesz wiedzial co sie dzieja z paliwem.
  • Poziom 11  
    Układ wtryskowy jak najbardziej ok. Ewidentnie uszkodzony regulator paliwa, niestety nowy bedzie w bmw za jakieś 3 tygodnie bo problem z dostawą jest. Tak raz po raz z rana ją odpalam, zapala na dotyk , jak trzymam na obrotach tak 2 tyś to chodzi,ale jak tylko zdejmę gaz to gaśnie.
    Jak wyjmę regulator i podmucham w niego to w końcu udaje się membrancę zablokować odpływ paliwa do zbiornika i bena idzie na wtryski i auto zapala. Ewidentnie zacinający się regulator. Używki nie chce zakładać bo po co się denerwować. Jak tylko przyjdzie dam znać.