Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

sekwencja brc - pali gaz i benzynę + szarpie na niskich ...

lukaszcugier 08 Kwi 2011 10:59 11017 8
  • #1 08 Kwi 2011 10:59
    lukaszcugier
    Poziom 13  

Witam wszystkich,
    Od razu uprzedzam, że jestem laikiem - założyłem w Scenicu 03 - 1,6, 16 V instalację gazową - sekwencję. Pojawił się jednak problem - zauważyłem, że podczas jazdy na gazie pali również trochę benzyny - czy to jest poprawne? Drugi problem, to czasami podczas jazdy na niskim biegu i nagłym wciśnięciu pedału w podłogę auto potrafi się "zakrztusić" - czyżby było to związane ze zbyt dużą ilością 2 mieszanek? Jadę niedługo na przegląd i chcę wiedzieć mniej więcej o co chodzi, żeby mnie gaz majstry nie puściły w maliny.

0 8
  • #2 08 Kwi 2011 11:17
    1pol
    Poziom 11  

Jeśli to nowa instalacja to problem ze spalaniem benzyny najprawdopodobniej jest opadająca wskazówka ilości paliwa. W tych autach mimo iż silnik pracuje na gazie (benzyny nie pobiera) komputer nadal odejmuje ze wskaźnika paliwa tak jakby jechał na paliwie. Do tego stosuje się emulator który to montażysta powinien umieścić. Co do szarpania, ksztuszenia itp, wydaje mi się że kwestia ponownego ustawienia mapy. Proszę się wybrać do zakładu który montował w celu ponownego ustawienia instalacji i wspomnieć o problemie znikającej benzyny. Auto na 99% nie pali dwóch paliw na raz
    Pozdrawiam

0
  • #3 08 Kwi 2011 11:25
    lukaszcugier
    Poziom 13  

czyli może być taka sytuacja, że pewnego pięknego dnia podjadę na stację paliw i okaże się, że nie mogę nalać pb ponieważ bak jest pełen a mimo to wskazówka pokaże "0" ?

0
  • #4 08 Kwi 2011 11:31
    1pol
    Poziom 11