Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Odcięcie pompy paliwa w Lagunie I (proste, bez przekaźnika)

08 Kwi 2011 16:09 3580 6
  • Poziom 9  
    Witam, jestem laikiem w dziedzinie elektroniki samochodowej. Niestety w mojej Lagunie podczas jazdy na LPG ubywa mi benzyna, jest to instalacja II gen. więc nie ma mowy, że auto się posiłkuje PB bo jest za ubogo na LPG.
    Mechanik stwierdził, że przepuszcza paliwo listwa wtryskowa.
    W lewym progu idzie u mnie przewód zasilający pompę paliwa, jako, że jestem laikiem mam zamiar go przeciąć i wstawić prosty przełącznik 0-1, czy to ma prawo chodzić i czy tak może być?

Wiem, że powinienem to zrobić na przekaźniku ale po prostu nie mam umiejętności i chęci aby się tym zająć.
  • Relpol przekaźniki
  • Pomocny post
    Poziom 16  
    Owszem możesz ale Ci go od razu zjara. Chcesz czy nie musisz dać przekaźnik

Dodano po 16 [minuty]:

Po kolei. Przecinasz ten przewód pompy i podłączasz pod to styki przekaźnika 87 i 30 (Styki są ponumerowane na przekaźniku). Styk 86 podłączasz do masy , styk 85 podłączasz pod włącznik, drugi styk włącznika podłączasz pod plusa
  • Relpol przekaźniki
  • Pomocny post
    Moderator Samochody
    wojtek91edek napisał:
    styk 85 podłączasz pod włącznik, drugi styk włącznika podłączasz pod plusa

Lub po prostu do elektrozaworu gazu.
  • Poziom 9  
    Już coraz bardziej mi świta, powiedźcie mi jeszcze ile amperowy ma być ten przekaźnik bo widzę oferty 12V 30-40A?
  • Pomocny post
    Poziom 36  
    v123v napisał:
    Już coraz bardziej mi świta, powiedźcie mi jeszcze ile amperowy ma być ten przekaźnik bo widzę oferty 12V 30-40A?
    Daj taki, jaki masz bezpiecznik pompy.
  • Poziom 9  
    Witam ponownie, powiedzcie mi czy jeżeli zrobię to odcięcie pompki na przekaźniku to czy w czasie jazdy na lpg będę mógł przełączyć na pb w razie w?