Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Mercedes w220 320 CDI nie ma mocy

Bartolini123 08 Apr 2011 18:30 19500 9
  • #1
    Bartolini123
    Level 9  
    Witam. Pojawił mi się problem z moją eską, a mianowicie samochód raz startuje jak z armaty, a po zgaszeniu i zapaleniu ponownym mimo iż nie wchodzi w tryb awaryjny, bo wkręca się na maksymalne obroty jedzie jak syrenka aż by się chciało wysiąść lecz gdy znów zgaszę i zapalę jest wszystko ok. Sprawdziłem zawór EGR ,Wtryski i mam pytanko czy jeżeli w skrzyni nie wymieniałem ani oleju ani filtra czy to może być przyczyną? Jeszcze nie wiem co z przepływomierzem lecz dociekam że gdyby był uszkodzony auto wchodziłoby w tryb awaryjny a tego nie robi.Proszę o pomoc!
  • #2
    baadboy7
    Level 11  
    witam, kolego a gdzie w w220 znajduje sie ten zawor egr? u mnie tez jest cos takiego ze czasami po szybkiej jezdzie jak zwolnie to nie moge wogole przyspieszyc. jak to sie stanie to wogole nie slychac turbinki. po zgaszeniu auta i onownym odpaleniu wszystko jest ok. na kompie wyszedl blad: P1403-032 recyrkulacja spalin negatywny uchyb regulacji (czestotliwosc recyrkulacji spalin jest za niska).
  • #3
    Bartolini123
    Level 9  
    W mercedesie W 220 320 CDI zawór EGR jest jak patrzysz na silnik po prawej stronie pod pokrywą z napisem CDI. Do niego przychodzą wężyki podciśnieniowe może masz go zapchanego sadzą.
  • #4
    baadboy7
    Level 11  
    witam jest faktycznie takie cos. przykrecone do kolektora. zeby to wyczyscic trzeba rozerac calosc czy tylko takie trzy male srubeczki odkrecic? jak je odkrece to rozbiore go na pol. czy trzeba od kolektora odkrecac? i jak tzn czym to czyscic sucha szmatka czy jakas benzyna ekstrakcyjna? z gory dziekuje za podpowiedz i pozdrawiam :) (ewentualnie jak bys mial jakies zdjecie to by bylo calkiem super)
  • #5
    jurekk55
    Level 36  
    Oddaj auto warsztatowi który to posprząta ,z fotką w garści można szukać eksponatu w muzeum a nie przyczyny tej usterki
  • #6
    Bartolini123
    Level 9  
    To jest zawór podciśnieniowy i wewnątrz niego u mnie zebrała się sadza był cały zawalony brudem.Jak jest kolektor to jest on przykręcony na trzy torksy w tylnej częśi kolektora nic nie trzeba rozpoławać.
  • #7
    Ciumel28
    Level 9  
    Witam panowie. Mam wielki problem z ml 163. 2.7cdi. Wywala mi blad p1403-032.
    Już przejrzałem szystko. Wtryski ok. Zawor jest 2. (egr) zaworek elektryczny sterowania tez. Wyciągnienty kolektor, chlodniczka ta co obok jest. Wszystko wyczyscilem. I dalej jest to samo. Jak podlaczam kompa i egr wysterowuje to wszystko wydaje sie ok.dziala zamyka i otwiera.ale w czasie jazdy sie krzyczy i tylko ten blad wyskakuje. Prosze o pomoc .....pozdrawiam
  • #8
    User removed account
    User removed account  
  • #9
    Ciumel28
    Level 9  
    A konkretnie???? Bo już mi sie pomysły pokonczyly.prosze o szybka odp.pozdrawiam
  • #10
    jptomczyk
    Level 10  
    Witam, ja sie uporalem z takim problemem, mianowicie w moim mietku ulegl uszkodzeniu maly plastikowy zaworek ktory jest wpiety w poduche pod silnikiem do niego idzie podcisnienie bialy wezyk.
    Odepnij bialy wezyk od czarnego weza podcisnienia i zaklej go czyms, przejedz sie i zobacz czy pomoglo, nie jest to rozwiazanie bo poducha pod silnikiem nie dziala, ale jezeli autko bedzie ci smigac to wiesz czego szukac, pozdrawiam.