Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
HeluKabel Akademia WiedzyHeluKabel Akademia Wiedzy
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Mitsubishi Pajero 2,5 TD 1996r , ciężko pali ,nie wkręca się na obroty

09 Apr 2011 22:00 6632 8
  • Level 11  
    Witam ponownie wszystkich ,, mam kolejny problem z autkiem jak w temacie ,, otóż prawie nie reaguje na dodanie gazu ,, jest to automat więc gdy próbuję nim jechać to w ogóle nie idzie ,ale jak ruszam pedałem gazu to jakoś go rozbuja do momentu gdy włączy się turbo wtedy jest ok nie ma problemu ,,czasem jest że i na postoju bardzo ciężko wkręcić go na obroty czy ma ktoś jakieś sugestie do tego tematu ????

    Dodano po 4 [minuty]:

    dodam że nie kopci ani białym ani czarnym dymem
  • HeluKabel Akademia WiedzyHeluKabel Akademia Wiedzy
  • Conditionally unlocked
    problem z paliwem albo ukladem wtyskowym, dawno filtry wymieniane? (zwlaszcza paliwa).
    pozdrawiam
  • HeluKabel Akademia WiedzyHeluKabel Akademia Wiedzy
  • Level 15  
    Zabrudzony mały filtr siatkowy w pompie wtryskowej. Umieszczony jest pod śrubą którą przykręcony jest przewód zasilający.Po jej wykręceniu, użyj długiej śrubki, chyba czwórki, wkręć delikatnie i wyciągnij do góry.
  • Level 11  
    jutro to zrobię , filtr paliwa wymieniany , , trafiają się pęcherzyki powietrza gdy chodzi na wolnych obrotach , wczoraj dałem mu zasilanie prosto z bańki 5l i jest trochę lepiej niby ale to bardzo niewiele
  • VIP Meritorious for electroda.pl
    Sprawdź ciśnienie ładowania, to stało się nagle?
  • Level 11  
    chodził dobrze wcześniej nie było problemu i tak właściwie pomału się nasilało , czasami jest dobrze i wchodzi na obroty tylko może słabiej jak powinien a czasem wcisnę pedał do końca i nie reaguje, jak nim poruszam to po woli się wkręci , turbo jak już pisałem gdy wkręci się do 3 tys to jest elegancko ma siłę i chodzi dobrze , tylko jest problem do tych 3 tys
  • Level 1  
    Witam chciałem sie podpiąć z pytaniem mam podobny problem mianowicie jezdząc na codzien po miescie nie dzieje sie nic złego auto jedzie super odpala bez problemu ale jak wyskocze na trasę i trzymam stałą predkosc rzędu 120 130 km /h to silnik zaczyna słabnąć i gasnie . kiedy podpompuję ręczną pompką wszystko wraca do normy na kilka minut potem sytuacja sie powtarza jesli jade natomiast do 80km/h wszystko ok ???
  • Level 11  
    ja problem rozwiązałem , żaden filtr w pompie , tylko w zbiorniku znajduje się filtr na smoku który zaszedł błotem mułem itp . ale trzeba wyjąć zbiornik by się tym zająć , teram mam problem taki,,,,,,,,,,, Jak każdy z was wie są tam 2 akumulatory 12v i gdy podłączam ten jeden to drugi się gotuje słychać jak bulgocze , a przecież w instalacji nic nie robiłem , no tylko ładowałem go i fakt spalił mi się prostownik w sobotę ale ładowałem go też w środę i było wszystko ok , ma ktoś jakieś sugestie ? Akumulator się rozpi.... jak to sprawdzić ?
  • Level 11  
    Witam wszystkich dzisiaj , jednak to wina akumulatora włożyłem drugi i jest dobrze , czyli tamten akumulator spalił mi prostownik , temat uważam za zamknięty