Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Stary problem nowe objawy Astra F przekaźnik pompy - komputer

09 Kwi 2011 22:01 4763 6
  • Poziom 13  
    Witam
    Temat może nie zupełnie świeży lecz nigdzie nie mogę znaleźć pomocy w tej sytuacji.

    AUTO - OPEL ASTRA F 98 1.4 z Aparatem Zapłonowym (duża kopułka lecz bez modułu zapłonowego w środku tylko czujnik Halla)

    OBJAWY - Auto odpala zapala kontrolkę diagnostyki - miga błąd 22 (potencjometr przepustnicy ) podczas jazdy szarpie i co CIEKAWE klika CHAOTYCZNIE PRZEKAŹNIK POMPY PALIWA , wtedy silnik szarpie i nierówno pracuje.

    ZROBIONE - podmieniony potencjometr i nic dalej błąd 22 / wymieniony na używany czujnik Hallotronowy w aparacie i nic / kopułka palec i świece i nic

    MOŻE - podejrzewam sterownik co wy na to może jakieś sugestję PLISS
  • Poziom 31  
    Raczej dobrze kombinujesz, ale trzeba sprawdzić jeszcze masy i zasilania sterownika. Pachnie to modułem Quad. :D
  • Poziom 13  
    No tak lecz Quad nie zlokalizowany i nie wiem czy w ogule występuje w tym silniku
    14NZ jutro walki ciąg dalszy.
    Dodam iż tydzień wcześniej myty był silnik i miał problemy z odpaleniem lecz po osuszeniu kopułki i przewodów wszystko było niby ok.
  • Pomocny post
    Poziom 31  
    Jak to C14nz to szukaj stera , kasa śmieszna i szkoda czasu.
  • Poziom 13  
    No i problem rozwiązany tymczasowo.
    Zamieniłem sterownik tyle żę od Astry 1.6 no i auto pali ładnie zero złych objawów .
    PYTANIE czym w pracy może różnić się sterownik od 1.6
    Napewno inne mapy co za tym idzie podejrzewam zużycie paliwa będzie inne ale w którą stronę a co z mocą silnika jak myślicie???
    Podziękowania dla momik12
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 13  
    HM no właśnie ale auto pali i jeździ
    Od znajomego co zajmuje sie rozbieraniem szczególnie Grupy VW starych i powypadkowych aut dosatałem 2 sterowniki opisane jaki 1.6 z czego jeden nie odpalił w ogóle a drugi chodzi nawet ładnie zero błędów na lampce MIL . Co do numeracji to nie powiem na 100% bo na tym jego naklejki poobdzierane (tłucze się z tymi klamotami po giełdach) możliwe że miał je źle opisane sterowniki i jest od 1.4
    Przeważnie Astra i Vectra 1.6 miały durze kopułki z tym że z modułem zapłonu w aparacie i komp się różnił a tu zagadka:D