Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Metal Work Pneumatic
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

MB OM364/366 Koła rozrządu

11 Kwi 2011 18:48 3137 6
  • Użytkownik usunął konto  
  • Metal Work Pneumatic
  • Poziom 22  
    A może podpowiesz jak reguluje się początek tłoczenia na pompie w tym silniku,bo pompa wtryskowa jest na stałe zazębiona z rozrządem poprzez koło ,dzisiaj odkręciłem ten owalny dekielek po lewej powyżej dekla od rozrządu ale tam nic nie ma
  • Metal Work Pneumatic
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 22  
    Dobrze,wszystko jasne jak piszesz,w związku z tym rozumiem że nie ma regulacji kąta wtrysku płynnego tak jak mają inne pojazdy na sprzęgiełkunp.pompy z kompresorem tylko regulację możemy uzyskać o jednego zęba do przodu lub do tyłu ? czy tak?. problem jest z autem taki że trudno zapala kręci,kręci ,kręci i powoli dopiero startuje,mamy jeszcze kilka takich samych aut pozostałe pala od kopa a ten nie ,kompresja po około 25-27 wtryskiwacze sprawdzone zaworek przelewowy na pompie wymieniony ,paliwo się nie cofa,a kiepsko pali ,podejrzewam że ktoś wcześniej coś tam grzebał koło pompy
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 22  
    O widzisz to teraz jesteśmy chyba u sedna sprawy, nie będę kopał we wtrysku tylko sprawdzę to podciśnienie bo tu jest chyba kłopot, bo auto też nie gaśnie z kluczyka poprzez siłownik podciśnieniowy,pewnie w instalacji nie ma podciśnienia,co wytwarza tam podciśnienie w tym aucie ? vacu pompa czy brane jest z kolektora ssącego ?
  • Użytkownik usunął konto