Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

vectra c - zamek jak rozebrać

11 Kwi 2011 22:17 8377 6
  • Poziom 13  
    Witam,mam problem z rozłożeniem zamka ze sterowaniem z drzwi kierowcy, auto to vectra c 2005r.Wyjąłem ten zamek bo, nie działa zamykanie kluczykiem w drzwiach, otwiera ale tylko mechanicznie a nie steruje resztą drzwi, jest też błąd: przycisk drzwi kierowcy ,przerwany obwód lub za wysokie napięcie.i chciał bym w nim jest przyczyna ,odkręciłem 2 śrubki u góry, z dołu z jednej strony jest blaszka do odgięcia a z drugiej taki zatrzask ale jeszcze coś trzyma a nie chcę rozrywać tego na siłę żeby nie popsuć.Wie może ktoś jak to rozebrać z góry dzieki.
  • Poziom 13  
    Witam. Zamek rozebrany i złożony zamek nie jest przystosowany do mechanicznego sterowania centralnym,ma tylko mikro styk do zamkniętych /otwartych drzwi,do lampki w kabinie i do centralnego że drzwi były otwarte.Ale błąd jest i nie daje się usunąć (przycisk drzwi kierowcy:przerwany obwód lub za wysokie napięcie) wie ktoś może co jest przyczyną tego błędu?,dodam że centralny działa normalnie z pilota w kluczyku i z przycisków na drzwiach kierowcy.Proszę o pomoc.
  • Pomocny post
    Moderator na urlopie...
    Więc tak. Po pierwsze to jest kod B2966 i taki błąd ma chyba połowa wyprodukowanych tych opli - moja sugestia nie przejmuj się tym skoro wszystko działa - ignoruj! A z moich doświadczeń wynika, że wina jest w oprogramowaniu, które jest bardzo czułe na wahania napięcia w instalacji. Co to oznacza, ano jeśli w układzie elektrycznym będziesz miał ciągle minimum 11.5V, to taki błąd (raczej) nie wystąpi. Niestety, kiedy zaparkujesz auto wieczorem, zamkniesz i przyjdziesz rano i uruchamiasz silnik, wówczas napięcie spada nawet do 10V i już jest wahanie i zapamiętany błąd. Podobno w nowych softach już to udoskonalili i ten błąd nie występuje, ale większość jeżdzi z tym błędem i nikt (większość) się tym nie przejmuje i tłumaczy sobie, że ten typ tak ma! Pozdrawiam.
  • Poziom 13  
    Tu się z tobą zgodzę przy uruchamianiu na rozładowanym aku wywala tyle błędów że szok po wykasowaniu jest wszystko ok. skoro mówisz żeby się nie przejmować to tak zrobię.
  • Poziom 9  
    Witam,

    Kolego a byłbyś tak miły i podpowiedział mi jak rozebrałeś ten zamek i mniej więcej jak wygląda mikoprzełącznik?

    Wykręciłem zamek, ale stanąłem w miejscu w którym Ty wcześniej a że robiłem to pod blokiem to bałem sie ryzykować ze coś urwe :-(

    Podpowiedz prosze...
  • Poziom 9  
    W drzwiach kierowcy jest też dodatkowe cięgno, której porusza mikr-przełącznik w zamku (przy ruszaniu nim słychać wyraźny dźwięk stycznika i chodzi lekko jak piórko). Nie udało mi się zamka rozebrać po wykręceniu ale na logikę to tam muszą być dwa mikro-przełączniki. . ( w innych zamkach po jednym) może u Ciebie ten, który daje drugi sygnał (inny niż otwarcie drzwi) się posypał..