Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ford Escort 1.3 96r traci moc podczas jazdy

12 Kwi 2011 16:53 4613 9
  • Poziom 9  
    Witam,
    mam problem z autem. Posiadam Forda Escorta 1.3 z 96r - benzyniak. Tak jak w temacie traci moc co jakiś czas. Czasem jest to po 20 km, a czasem po kilkuset metrach. Wciskam pedał gazu do oporu, a samochód zamiast szybciej jechać, to zwalnia. Gdy przekręcę kluczyk w stacyjce, to na pewien czas znów jest ok. Często zaczyna tracić moc, gdy są jakieś nierówności na drodze, np. studzienka, czy obniżenie jezdni. Czy coś się może rozłączać? Filtr powietrza i paliwa są nowe. Znajomy mechanik nie potrafił znaleźć przyczyny, a póki co nie mam pieniążków, aby wstawiać go gdzieś do warsztatu.
    Proszę o pomoc, może ktoś się już spotkał z podobnym problemem?
  • Poziom 11  
    alucardo666 napisał:
    Witam,
    mam problem z autem. Posiadam Forda Escorta 1.3 z 96r - benzyniak. Tak jak w temacie traci moc co jakiś czas. Czasem jest to po 20 km, a czasem po kilkuset metrach. Wciskam pedał gazu do oporu, a samochód zamiast szybciej jechać, to zwalnia. Gdy przekręcę kluczyk w stacyjce, to na pewien czas znów jest ok. Często zaczyna tracić moc, gdy są jakieś nierówności na drodze, np. studzienka, czy obniżenie jezdni. Czy coś się może rozłączać? Filtr powietrza i paliwa są nowe. Znajomy mechanik nie potrafił znaleźć przyczyny, a póki co nie mam pieniążków, aby wstawiać go gdzieś do warsztatu.
    Proszę o pomoc, może ktoś się już spotkał z podobnym problemem?

    a przewody paliwowe są szczelne może ktory dostaje lewe powietrze :|
  • Poziom 15  
    Ja bym sprawdził układ elektryczny potencjometru od przepustnicy oraz sam potencjometr ( czujnik położenia przepustnicy)
    Jeśli tam coś nie łączy to komputer dostaje informację , że przepustnica jest zamknięta i daje wtedy mniejszą dawkę paliwa
  • Poziom 24  
    Radze zabrać się za sprawdzenie połaczeń przewodów elektrycznych w pobliżu silnika ,pewnie złączki są zasniedziałe lub bardzo luzne ,wszystkie przewody podcisnieniowe też bym sprawdził może który jest już zmurszały lub uszkodzony i zasysa lewe powietrze :idea::idea::|
  • Poziom 42  
    Tak jest , sprawdzenie przewodów elektrycznych w poblizu silnika pomoże jak umarłemu kadzidło!
    Przy lewym słupku kierowcy na dole jest wyłacznik wstrząsowy /wypadkowy/ jak cały Ford lubi korodować , sprawdź to. Nastepnie to pompa paliwa i jej wydajność - zmierzyć cisnienie!
  • Poziom 9  
    Mam jeszcze jedno pytanie, chciałem jechać na komputer, ale gość nie mógł znaleźć wtyczki. Nie wiecie gdzie ona może się znajdować?

    Dodano po 1 [godziny] 2 [minuty]:

    Więc tak:
    - układ elektryczny potencjometru od przepustnicy oraz potencjometr był sprawdzany - jest ok
    - przewody elektryczne również były sprawdzane jak i przewody podciśnieniowe
    - została jeszcze do sprawdzenie pompa, może dziś się uda sprawdzić wieczorem, kolega mechanik ma jakąś sprawną i przełoży, żeby zobaczyć, czy jest jakaś poprawa
  • Poziom 15  
    Jeśli jest zaśniedziała wtyczka przy pompie - to wymiana / podmiana pompy też pomoże :)
    Zacznij od sprawdzenia zasilania pompy - zanim ja wymienisz
  • Poziom 1  
    Filtr paliwa. Miałem to samo. Wyciągnij i zobacz jakie jest paliwo w nim
  • Poziom 17  
    Moim zdaniem problem siedzi w baku. Objawy wskazują na to, że podczas jazdy po nierównościach paliwo kołysze się i nanosi jakieś śmieci w pobliże smoka paliwa, a te przytykają dopływ paliwa. Na samej pompie też jest sitko, może tam się coś przytyka.